  • Data: 2011-02-25 12:35:26
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2011 00:12, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Ława"

    > zacytuję

    > Gratuluję

    Teraz zostajesz mega-sralą-mądralą.

    Rozrusznik działa ładnie póki silnik się ekstremalnie nie wychłodzi -
    gdy parkowałem przodem w wylocie z wiaty, po całej nocy termometr na
    konsoli wskazywał -25C (!) i rozrusznik nie miał siły obracać.

    Mam olej mineralny 15w40 i z uwagi na wiek niczego rzadszego wlać nie mogę.

    Obecnie parkuję odwrotnie - przodem w zacisznej głębi wiaty - i jeszcze
    przed nocą odpalam samochód na parę minut, gaszę i silnik przykrywam
    starą kołdrą. Może to zabieg z gatunku magicznych, ale teraz termometr
    wskazywał "tylko" -13C i już rozrusznik nie miał problemów z obracaniem
    wału.

    Owszem, istnieje szansa że regeneracja rozrusznika coś by dała i miałby
    siłę nawet przy -30C, ale istnieje też ryzyko, że by nic nie dała - i
    tylko wydałbym niepotrzebnie pieniądze na coś, co tylko potencjalnie
    może pomóc.

    Grzałka pomogłaby na 100%, więc przede wszystkim interesuje mnie grzałka.

    Dotarło, czy to za trudne dla ciebie?