    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Date: Thu, 30 Dec 2010 12:47:51 +0100

    On Thu, 30 Dec 2010, J.F. wrote:

    > Wojtku, ty masz inne podejscie, argument nie jest zly.
    > Jakbym mial wszystko poprawic .. to taniej bedzie nowe auto kupic :-)

    Możliwe, że trochę przesadzam w tą drugą z kolei stronę, ale po prostu
    śmieszą mnie ludzie, którzy narzekają na problemy, które mają tylko i
    wyłącznie na swoje własne życzenie. Poza tym koszt wymiany naprawdę
    krytycznie ważnych elementów w starym dieslu to nie są jakieś niebotyczne
    kwoty, nowa świeca żarowa "Beru" kosztuje jakieś 60 zł, filtr paliwa można
    kupić już za 20 zł, nowa końcówka wtryskiwacza to wydatek rzędu 50-100 zł.
    Biorąc pod uwagę to, że niektóre z tych czynności wykonujemy raz na kilka
    lat taki rachunek za własny "święty spokój" wydaje mi się jak najbardziej
    do przyjęcia.

    Pozdrawiam :)

    W.