-
11. Data: 2012-12-19 20:25:21
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:50d1ffd4$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
>> T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
>>> Interesuje mnie:
>>> czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski
>>
>> jeśli vm to nie tykaj kijem
>>
> czemu macie takie złe opinie o VM?
Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej popier...ym
silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był tutaj osobny temat
dotyczacy tylko tego wynalazku.
--
pozdrawiam
kml
-
12. Data: 2012-12-19 22:21:31
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
W dniu 19.12.2012 20:25, kamil/Endurorider.pl pisze:
> Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:50d1ffd4$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
>>> T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
>>>> Interesuje mnie:
>>>> czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np
>>>> wtryski
>>>
>>> jeśli vm to nie tykaj kijem
>>>
>> czemu macie takie złe opinie o VM?
>
> Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej
> popier...ym silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był
> tutaj osobny temat dotyczacy tylko tego wynalazku.
>
>
Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy
należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak
mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym
na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu.
Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt
więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały
bezawaryjnie. pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co
prawda była droga, ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze
trzeba by jakiś filter zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy
sami. Tak samo było w nowej zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi.
A za rok zamiatarka miała przebieg jakby nią na 3 zmiany jeździli.
Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić
5 kluczami i młotkiem.
Pozdrawiam
ToMasz
-
13. Data: 2012-12-20 06:27:28
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:50d22fdb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
> Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy należało
> do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak mechaniorki
> zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym na cylinder - wtedy
> się poddawali i dzwonili do serwisu.
> Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt
> więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały bezawaryjnie.
> pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co prawda była droga,
> ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze trzeba by jakiś filter
> zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy sami. Tak samo było w nowej
> zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi. A za rok zamiatarka miała przebieg
> jakby nią na 3 zmiany jeździli.
>
> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć
> mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i
> młotkiem.
O ile to sławne 2.5 to rzeczywiście może być coś dziwnego to poprzednie 2.0 w
Chevroletach jeździ bez problemu i ludzie nie narzekają :)
--
pozdrawiam
kml
-
14. Data: 2012-12-20 13:25:49
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:
> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć
mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i
młotkiem.
Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje do serwisu
specjalisty
i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to bardziej
ryzykowny wybór.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
15. Data: 2012-12-20 18:01:03
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w wiadomości
news:kav04d$7ab$1@news2.ipartners.pl...
>W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:
>
>> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć
>> mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i
>> młotkiem.
>
> Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje do
> serwisu specjalisty
> i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to bardziej
> ryzykowny wybór.
To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie powinno być
punktem odniesienia do oceny całokształu silników.
--
pozdrawiam
kml
-
16. Data: 2012-12-20 23:04:58
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
W dniu 20.12.2012 18:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
> Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
> wiadomości news:kav04d$7ab$1@news2.ipartners.pl...
>> W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:
>>
>>> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
>>> jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać
>>> naprawić 5 kluczami i młotkiem.
>>
>> Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje
>> do serwisu specjalisty
>> i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to
>> bardziej ryzykowny wybór.
>
> To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie
> powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników.
>
>
nie wiem czy w tym silniku są takie ewenementy, ale widziałem simmeringi
które są na wały kręcące się w prawo, i lewo (statki 2 silnikowe)
Zakładane na olej jadalny. Dlaczego na jadalny? Bo tu jest napisane
"vegetable oil"! tak mi powiedzieli. simeringi miały takie specjalne
uchwyty, pierścienie które powodowały że podczas przechowywania trzymają
kształt i łatwiej je się zakłada. ale nie można było zobaczyć czy to
jest dwuwargowy czy jedno. nie można było zdjąć z tego pierścienia.
wiecie dlaczego? ja nie wiedziałem. bo jest napisane żeby nie ściągać!
(już prawie krzyczeli jak ciekawski polak musi takie rzeczy wiedzieć)
TAk więc jeśli takie "myki" są stosowane, to silnik składany młotkiem i
majzlem ma prawo nie działać. Teraz juz nie mój problem, ale zawsze miło
powspominać.
ToMasz
-
17. Data: 2012-12-21 08:57:33
Temat: Re: grand cherokee II opinie
Od: omega_fan <o...@n...org>
> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
> jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić
> 5 kluczami i młotkiem.
Po przeczytaniu wątku na tdi-tuning.pl uważam, że argumenty tam
przedstawione są wystarczające, aby omijać ten silnik szerokim łukiem.
Bardzo szerokim.