    Date: Thu, 20 Dec 2012 23:04:58 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: grand cherokee II opinie

    W dniu 20.12.2012 18:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:kav04d$7ab$1@news2.ipartners.pl...

    > To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie
    > powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników.

    nie wiem czy w tym silniku są takie ewenementy, ale widziałem simmeringi
    które są na wały kręcące się w prawo, i lewo (statki 2 silnikowe)
    Zakładane na olej jadalny. Dlaczego na jadalny? Bo tu jest napisane
    "vegetable oil"! tak mi powiedzieli. simeringi miały takie specjalne
    uchwyty, pierścienie które powodowały że podczas przechowywania trzymają
    kształt i łatwiej je się zakłada. ale nie można było zobaczyć czy to
    jest dwuwargowy czy jedno. nie można było zdjąć z tego pierścienia.
    wiecie dlaczego? ja nie wiedziałem. bo jest napisane żeby nie ściągać!
    (już prawie krzyczeli jak ciekawski polak musi takie rzeczy wiedzieć)
    TAk więc jeśli takie "myki" są stosowane, to silnik składany młotkiem i
    majzlem ma prawo nie działać. Teraz juz nie mój problem, ale zawsze miło
    powspominać.

    ToMasz