-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
news.internetia.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 20 Dec 2012 23:04:58 +0100
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: grand cherokee II opinie
References: <50d17b6d$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<9f1vpx23i0yj$.dlg@p0li.z.dialoga>
<50d1ffd4$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<kat4b1$v42$1@news.task.gda.pl>
<50d22fdb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<kav04d$7ab$1@news2.ipartners.pl> <kavg8c$5vj$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <kavg8c$5vj$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <50d38b8a$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1356041098 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26701 85.198.212.230:37347
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476954
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20.12.2012 18:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
> Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
> wiadomości news:kav04d$7ab$1@news2.ipartners.pl...
>> W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:
>>
>>> Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
>>> jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać
>>> naprawić 5 kluczami i młotkiem.
>>
>> Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje
>> do serwisu specjalisty
>> i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to
>> bardziej ryzykowny wybór.
>
> To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie
> powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników.
>
>
nie wiem czy w tym silniku są takie ewenementy, ale widziałem simmeringi
które są na wały kręcące się w prawo, i lewo (statki 2 silnikowe)
Zakładane na olej jadalny. Dlaczego na jadalny? Bo tu jest napisane
"vegetable oil"! tak mi powiedzieli. simeringi miały takie specjalne
uchwyty, pierścienie które powodowały że podczas przechowywania trzymają
kształt i łatwiej je się zakłada. ale nie można było zobaczyć czy to
jest dwuwargowy czy jedno. nie można było zdjąć z tego pierścienia.
wiecie dlaczego? ja nie wiedziałem. bo jest napisane żeby nie ściągać!
(już prawie krzyczeli jak ciekawski polak musi takie rzeczy wiedzieć)
TAk więc jeśli takie "myki" są stosowane, to silnik składany młotkiem i
majzlem ma prawo nie działać. Teraz juz nie mój problem, ale zawsze miło
powspominać.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.12 08:57 omega_fan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=