  • Data: 2012-12-19 22:21:31
    Temat: Re: grand cherokee II opinie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2012 20:25, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:50d1ffd4$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej
    > popier...ym silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był
    > tutaj osobny temat dotyczacy tylko tego wynalazku.

    Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy
    należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak
    mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym
    na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu.
    Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt
    więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały
    bezawaryjnie. pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co
    prawda była droga, ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze
    trzeba by jakiś filter zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy
    sami. Tak samo było w nowej zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi.
    A za rok zamiatarka miała przebieg jakby nią na 3 zmiany jeździli.

    Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
    jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić
    5 kluczami i młotkiem.

    Pozdrawiam

    ToMasz