  • 1. Data: 2010-10-20 22:18:32
    Temat: grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam grafiki ok. 500zł, na poczatku myslalem o:
    gts250 1024/700/2200/256

    potem:
    GTX260 896/1242/2000/445

    w sumie 100zł różnicy a wydaje się przepaść dzieląca karty
    wiadomo można dokladać w nieskończoność i w końcu dojde do 1000zł

    energooszczędnośc w sumie, też byłaby dość istotnym parametrem
    bo czasami podobne na różnych podzespołach/technologiach
    różnią się znacznie

  • 2. Data: 2010-10-20 23:52:34
    Temat: Re: grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > szukam grafiki ok. 500zł, na poczatku myslalem o:

    Można trafić za 500 z hakiem HD5770 albo GTX460 na Allegro.
    Polecałbym jedną z nich (tyle, że to będzie grafa z takim sobie
    chłodzeniem zapewne).

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-10-20 23:59:08
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Np. GTX460/768MB:
    http://allegro.pl/gainward-gtx460-768mb-ddr5-192bit-
    675-3600-mhz-wwa-i1275340214.html
    w sumie HD5830/1GB masz dokładając stówkę:
    http://allegro.pl/asus-5830-1gb-directcu-dx11-gwar-f
    v-i1279534502.html

  • 4. Data: 2010-10-21 01:29:20
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szukam grafiki ok. 500zł, na poczatku myslalem o:
    > gts250 1024/700/2200/256
    >
    > potem:
    > GTX260 896/1242/2000/445

    A może GTS450?

  • 5. Data: 2010-10-21 07:30:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A może GTS450?
    przecież to jakiś badziew pamięci 128bit???

  • 6. Data: 2010-10-21 13:40:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Santana pisze:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja wiem czy badziew? Wydajność podobna do gtx260 a apetyt na energie o
    > kilkadziesiąt wat mniejszy. Poniżej 500zł ciężko znaleźć coś ciekawszego.
    radek 5750? mniej niz90w pdobno...
    ToMasz

  • 7. Data: 2010-10-21 16:52:10
    Od: "Santana" <s...@i...pl>