eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygówna teraz robiąRe: gówna teraz robią
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gówna teraz robią
    Date: Mon, 10 Dec 2012 12:08:42 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 27
    Message-ID: <ka4frq$2m3a$1@news2.ipartners.pl>
    References: <k9tf83$fi3$1@news.task.gda.pl> <k9tfdm$g70$1@news.task.gda.pl>
    <k9tfii$gap$1@news.task.gda.pl> <k9tfrk$hds$1@news.task.gda.pl>
    <k9ti8k$n0i$1@news.task.gda.pl> <k9v025$v3d$1@news.task.gda.pl>
    <ka1quq$peq$1@news.icpnet.pl> <ka2h8o$tak$1@news.task.gda.pl>
    <ka4esl$2lgk$1@news2.ipartners.pl>
    <50c5c031$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1355137722 88170 157.25.157.219 (10 Dec 2012 11:08:42
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2012 11:08:42 GMT
    In-Reply-To: <50c5c031$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475551
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-10 11:57, J.F pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-12-09 18:20, kamil/Endurorider.pl pisze:
    >>> Nie, nie oszalałem bo zaciski powinno się rozbierać i sprawdzać tłoczki a wymiana
    tarcz jest do tego doskonałą okazją.
    >
    >> Znaczy, wyjmować tłoczki z zacisków??? Paranoja.
    >> Oczyścić zacizk z brudu, nasmarować prowadnice przy wymianie tarcz lub klocków
    (czyli co ~2-3 lata), to jeszcze...
    >> Tłoczka nie wymieniałem nigdy w żadnym aucie (> 20 lat, > 400 tys km) - nie było
    potrzeby.
    >> Raz tylko osłonę tłoczka trzeba było wymienić bo rozerwana była, mimo to sam
    tłoczek wyglądał dobrze i nie ciekł.
    >
    > Prawde mowiac to czego podobnego mnie sierra nauczyla ... a nawet gorzej (hamulce ?
    to sie w ogole naprawia ? a po co ? :-))
    >
    > Ale ... jak chcesz oczyscic zacisk z brudu nie wyjmujac tloczkow ? Druciarstwo
    jakies :-)

    Chyba co innego rozumiemy przez oczyszczenie zacisku ;)
    Dla mnie to jest usunięcie błota i korozji z obszaru dostępnego po wyjęciu klocków,
    żeby miały
    swobodę ruchu i nie zapiekały się. Oraz nasmarowanie prowadnic.
    Jeśli osłonki tłoczków są całe, to nawet nie myślę o ich ruszaniu...

    > no dobra, w sumie mozna oslony zdjac, tloczki do polowy wypchnac, oczyscic,
    nasmarowac, wepchnac, oslony nowe zalozyc ... ale one w komplecie z uszczelka, a
    przeciez plyn by sie przydalo wymienic ... szkoda dwa razy rozkrecac :-)

    To bez sensu, jakbym wyjął tłoczek, to bym wkładał już tylko z nową uszczelką i
    osłoną.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: