    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: googlem na zachod?
    Date: Wed, 14 Jun 2017 18:24:18 -0000 (UTC)

    ddddddddddddd <d...@f...pl> wrote:

    > przyjmując że mając te mapy na telefonie nie zaciąga map trasy którą
    > wyznaczymy - tak, jest to kłopot. W mapach google nie możesz zaznaczyć
    > "Niemcy, Austria, Cała europa" tylko po kolei musisz ręcznie zaznaczyć
    > kilkadziesiąt prostokątów licząc na to że nic ci nie umknęło. I tak co
    > miesiąc? To już wolę jechać z niedziałającym trafikiem, mniej czasu na
    > to stracę

    Co miesiąc nie zaznaczasz ponownie prostokąta. Wybierasz z listy
    odpowiednio nazwany przez siebie region i naciskasz guzik "Update" gdy
    jesteś w zasięgu wifi.

    To naprawdę nie jest technika rakietowa panowie :-) Mam w ten sposób
    zachowane w telefonie dwie prowincje kanadyjskie (Alberta i British
    Columbia) i przed każdą wycieczką na narty po prostu aktualizuję mapy i
    jest po kłopocie.