  • Data: 2017-06-14 22:56:46
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@i...pl> wrote:

    > Nie, nie oferuje. Nawet samo Google o tym pisze.
    >
    > "W trybie offline wskazówki dojazdu dostępne są dla podróży
    > samochodem, ale nie transportem publicznym, rowerem czy pieszo. We
    > wskazówkach dojazdu nie będzie informacji o korkach ani alternatywnych
    > tras, nie będzie również działać asystent pasa ruchu. Nie możesz też
    > zmodyfikować tras, aby np. omijać płatne drogi lub promy."

    Oj, nie zrozumiałeś...
    W trybie offline znaczy przy wyłączonym dostępie do ich serwera/internetu.

    Ja natomiast mówiłem o używaniu "map offline" w trybie online. Czyli
    ściągasz mapy w domu i jedziesz z włączonym internetem/roamingiem. Map już
    wtedy nie ściąga z sieci (bo je ma) i dociąga tylko informację o aktualnym
    stanie dróg.