  • 1. Data: 2004-04-09 09:42:10
    Temat: google.com- DSL tp s.a.
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam- od 2/3 dni zauważyłem (DSL tp s.a.), że
    po wpisaniu google.com nie przerzuca mnie na google.pl
    Z czego to może wynikać?

    tp s.a. nie jest już uważana za część PL internetu? ;-P

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-04-09 13:35:57
    Temat: Re: google.com- DSL tp s.a.
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    Razu pewnego DooMiniK napisal:
> [...]

    mam iDSL z TP SA, i nie zuwazylem tego zjawiska

    --
    pozdrawiam,
    DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu usun nadmiarowe kropki]

  • 3. Data: 2004-04-09 14:04:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Fri, 9 Apr 2004 11:42:10 +0200,
    DooMiniK <> screamed:

    A co masz w Preferred Language?

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 4. Data: 2004-04-09 16:56:49
    Od: peeles <p...@g...NIE.DLA.SPAMEROW.pl>

    > mam iDSL z TP SA, i nie zuwazylem tego zjawiska

    U mnie tez przestalo dzialac, z tym ze trwa to juz troche dluzej.
    Chyba od chwili gdy google zmienilo wyglad, aczkolwiek moge sie mylic.

  • 5. Data: 2004-04-09 22:56:03
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec DooMiniK naskrobał na ścianie:

    > Witam- od 2/3 dni zauważyłem (DSL tp s.a.), że
    > po wpisaniu google.com nie przerzuca mnie na google.pl
    > Z czego to może wynikać?
    >
    > tp s.a. nie jest już uważana za część PL internetu? ;-P

    Ustaw jezyk, zapisz w cookies....
    Mam dokladnie to samo. google.pl (bez ciastek otwiera polska) google.com
    (bez ciastek) angielska

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 6. Data: 2004-04-10 11:39:09
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Sat, 10 Apr 2004 00:56:03 +0200, yab wrote:
    > Mam dokladnie to samo. google.pl (bez ciastek otwiera polska) google.com
    > (bez ciastek) angielska
    Od zawsze blokuję cookies, ale mam ustawiony Accept-Language: pl, en i efekt ten
    sam.

    Pzdr