  • 1. Data: 2004-04-09 12:26:01
    Temat: program blokujący strony niedozwolone.
    Od: "Daniel" <f...@w...pl>

    Czy jest taki program,który blokuje strony pornograficzne wszytskie w
    internecie??.

  • 2. Data: 2004-04-09 12:36:14
    Temat: Re: program blokujący strony niedozwolone.
    Od: "szymon" <n...@s...org>

    Użytkownik "Daniel" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest taki program,który blokuje strony pornograficzne wszytskie w
    > internecie??.
    >
    > --

    Nie. Moża zablokować dużo ale nie wszystkie.

  • 3. Data: 2004-04-25 10:20:46
    Od: "Daniel" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Daniel" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Moża zablokować dużo ale nie wszystkie.
    >
    > Czy da sie zablokować stronę pewną powiem np Katarynka.???.By nie mógł sie na
    nią dostać??.Czy da sie by nikt nie wiedział że jest taki program???.

  • 4. Data: 2004-04-25 11:15:58
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Daniel <f...@w...pl> w artykule
    <news:21a8.0000006f.408b90fd@newsgate.onet.pl> pisze:

    > Czy da sie zablokować stronę pewną powiem np Katarynka.???.By nie
    > mógł sie na nią dostać??.

    Tak.

    > Czy da sie by nikt nie wiedział że jest taki program???.

    Do tego nie potrzeba żadnego dodatkowego programu.

    A teraz ja mam pytanie: Czy da się tak zrobić, żebyś zaczął poprawnie
    cytować i używać znaków interpunkcyjnych?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/