  • 1. Data: 2013-11-18 17:03:56
    Temat: golf 4 1.9
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jaki czas potrzebuje ten diselek do rozgrzania silnika?
    mój potrzebuje z 10 minut jazdy, czy jest uszkodzony?

  • 2. Data: 2013-11-18 17:21:40
    Temat: Re: golf 4 1.9
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** inny punkt siedzenia... pisze tak:

    > jaki czas potrzebuje ten diselek do rozgrzania silnika?
    > mój potrzebuje z 10 minut jazdy, czy jest uszkodzony?

    Mój 100 Multijet/2.2 HDi potrzebuje od pół godziny do godziny.

    Czy jest uszkodzony? ;)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-11-18 17:29:21
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki, ale to trochę dziwne, taki wielki silnik i tak się słabo nagrzewa,
    myślałęm, ze mam przewiercony termostat...

  • 4. Data: 2013-11-18 17:31:19
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l6ddpd$bih$1@node1.news.atman.pl...
    > jaki czas potrzebuje ten diselek do rozgrzania silnika?
    > mój potrzebuje z 10 minut jazdy, czy jest uszkodzony?

    ciepłe powietrze z nawiewu przy takiej pogodzie jak teraz powinno leciec po
    kilku minutach - np 4min.

  • 5. Data: 2013-11-18 17:35:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** inny punkt siedzenia... pisze tak:

    > dzięki, ale to trochę dziwne, taki wielki silnik i tak się słabo
    > nagrzewa, myślałęm, ze mam przewiercony termostat...

    To jest grupa o fotoradarach i ich homologacjach.

    Jakbyś poszukał w Google na temat "tdi temperatura silnika"
    to dowiedziałbyś się o wiele więcej.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-11-18 18:11:38
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 17:29:21 UTC+1 użytkownik inny punkt
    siedzenia... napisał:
    > dzięki, ale to trochę dziwne, taki wielki silnik i tak się słabo nagrzewa,
    >
    > myślałęm, ze mam przewiercony termostat...

    do zlapania temp roboczej te np 90 stopni?
    chyba za dlugo jednak.....
    termostat do sprawdzenia lub wymiany ot.co....

  • 7. Data: 2013-11-18 18:21:06
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > do zlapania temp roboczej te np 90 stopni?
    > chyba za dlugo jednak.....
    > termostat do sprawdzenia lub wymiany ot.co....

    bzdura 10 minut to standard jeszcze zalezy jak jeździsz i jaka temperatura
    panuje na zewnątrz...

    Pzdr
    Piotrek

  • 8. Data: 2013-11-18 18:21:38
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> wrote in message
    > jaki czas potrzebuje ten diselek do rozgrzania silnika?
    > mój potrzebuje z 10 minut jazdy, czy jest uszkodzony?

    tak ma być

    pzdr
    Piotrek

  • 9. Data: 2013-11-19 09:05:03
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 18.11.2013 17:03, inny punkt siedzenia... wrote:
    > jaki czas potrzebuje ten diselek do rozgrzania silnika?
    > mój potrzebuje z 10 minut jazdy, czy jest uszkodzony?
    W Astrze 1,7 tez dlugo sie nagrzewa. W porownaniu do benzyny 1,4 to
    wiecznosc.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z