  • 1. Data: 2013-04-30 08:28:10
    Temat: gliwice - praga - nie ta warszawska:-) winiety?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    koledzy, może kotś jezdzi i powie : bez problemu kupię winiete jadąć od
    gliwic do pragi?
    bo to w sumie chyba ciagle autostrada.

    kupię bez problemowo?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2013-04-30 08:52:03
    Temat: Re: gliwice - praga - nie ta warszawska:-) winiety?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-30 08:28, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > cześć,
    >
    > koledzy, może kotś jezdzi i powie : bez problemu kupię winiete jadąć od
> [...]

    Jeśli zaczniesz od A1 to po czeskiej stronie jej kontynuacja (D1 bodaj)
    jest bezpłatna do Ostrawy - po drodze gdzieś powinieneś kupić.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-04-30 09:59:04
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczyński <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-30 08:28, Bartek pisze:
    > cze??,
    >
    > koledzy, mo?e kot? jezdzi i powie : bez problemu kupi? winiete jad?? od
    > gliwic do pragi?
    > bo to w sumie chyba ciagle autostrada.
    >
    > kupi? bez problemowo?

    np na pierwszej stacji za granicą (Shell)

  • 4. Data: 2013-04-30 23:50:59
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeśli zaczniesz od A1 to po czeskiej stronie jej kontynuacja (D1 bodaj)
    > jest bezpłatna do Ostrawy - po drodze gdzieś powinieneś kupić.

    dzieki mirek.
    przywioze ci piwo z pragi, chceż? :-)
    bedzie okazja by sie spotkac :-)

    --