  • Data: 2011-12-22 04:49:06
    Temat: Re: generator kwarcowy
    Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > podeśle Ktoś schemat działającego generatora na bramkach i rezonatrze
    > kwarcowym? problem jest taki, że na wyjściu czegoś takiego mamy "sinus",
    > potrzebne jest coś co wygeneruje z tego "sinusa" prostokąt... jakby Ktoś
    > miał jakieś przemyślenia na ten temat to bym poprosił.

    A nie prościej i taniej skorzystać z gotowego generatora ??

    Np. :

    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category%3D112357%2
    6path%3D%3B112309%3B27%3B100272%3B112357

    Jasne , można robić na oscylatorze kwarcowym i schmittach , ale z praktyki
    podpowiadam , że czasami są chece w doborze kondziorów.

    Od lat stosuję gotowce j.w. i bardzo sobie to chwalę. Ani razu nie wpadłem na
    minę. Z układami na oscylatorach , zdażało się "pobawić" z kondziorami.

    MH