  • 41. Data: 2014-11-15 00:36:50
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Przecież żadnego spisku nie ma i to czcze gadanie;] Wróćcie do
    > przyjemnego snu:)

    mnie się bardzo podoba pojęcie "teoria spiskowa".
    Generalnie pod to podciągane jest wszystko, co wykracza poza "przyjętą
    ogólnie wersję".

    Do 2001 roku Area51 to była "teoria spiskowa". Po co rząd miałby coś
    ukrywać, np. twierdzić , że jakaś baza nie istnieje ? Przecież to typowa
    teoria spiskowa. Śmiechu warta.

    Potem się okazało, że jednak istnieje. Czy to komuś coś dało do myślenia
    ? Jakby niekoniecznie. Niezależnie od tego, czy tam trzymają ufoli czy nie.

    Dziesiątki "dziwnych" faktów z "katastrofy" WTC to też teorie spiskowe.
    Wszystko, co poddaje w wątpliwość oficjalny przekaz, to "teorie spiskowe
    wariatów i mitomanów". No i gitara - skoro komuś to odpowiada, może się
    śmiać przecież - wolna wola.

    Ja tam nie wiem na pewno, co jest prawdą a co nie. Ale wiem na pewno,
    jak władza demoralizuje, jak wiele ludzie przy władzy zrobią dla
    własnego interesu, i jak bardzo można im ufać.
    I bardziej ufam własnemu rozumowi, niż temu co "mówią wszyscy".

    Jeśli jednak komuś jest przyjemnie wierzyć, że świat jest piękny, ludzie
    dobrzy, a władza prawdomówna i sprawiedliwa - ok, można i tak.

  • 42. Data: 2014-11-15 09:06:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 15 Nov 2014 00:36:50 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    typowa
    > teoria spiskowa. Śmiechu warta.
    > Potem się okazało, że jednak istnieje. Czy to komuś coś dało do

    Nie, nie istnieje tam gdzie się ją wskazuje. Już Ci b wielokrotnie
    tłumaczyłem, jak widać nie dociera. Baza wojskowa, którą powszechnie
    zaczęto nazywać "area51" nie ma nic wspólnego z pierwotnym mitem
    "area51" z teori spiskowych z lat 50-70. Gdzieś w końcu trzeba było
    mit umiejscowić, więc powstał nowy mit o area51, że to właśnie ta
    jedna konkretna baza "groom lake" w nevadzie. Położenie tej bazy,
    tajemnice związane z tym co się tam działo (dawniej a nie teraz) po
    prostu najbardziej pasowało spiskowcon do mitu. Gdy nastąpiło to
    "mityczne przypisanie" nawet wojskowym to pasowało, bo uwaga
    zwoleników spisku skupiła się na mało już znaczącej bazie a
    najtajniejsze operacje można spokojnie przeprowadzać gdzieś indziej.
    Jeśli gdzieś istnieje baza spełniająca cechy area51 to na pewno nie
    jest nią groom lake.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2014-11-15 23:12:38
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-11-15 00:36, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli jednak komuś jest przyjemnie wierzyć, że świat jest piękny, ludzie
    > dobrzy, a władza prawdomówna i sprawiedliwa - ok, można i tak.

    Lepsze są więzienia CIA w Polsce których nie było

    http://swiat.newsweek.pl/wiezienia-cia-w-polsce-wyro
    k-trybunalu-praw-czlowieka-w-strasburgu,artykuly,344
    350,1.html

    a wyrok zapadł że jednak było;]

  • 44. Data: 2014-11-16 01:01:28
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Roman wiedzę to ty masz ale komunikacja ze światem zewnętrznym u Ciebie
    > leży. Trzech takich, jakich?

    Jesteś upośledzony, czy piszesz z piwnicy?

    JK

  • 45. Data: 2014-11-16 01:13:52
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 22:51:46 UTC+1 użytkownik depros napisał:
    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
    > produkcji?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Rt2K9yxch1A
    > http://www.youtube.com/watch?v=_EjXkoxTHEc
    > http://www.youtube.com/watch?v=zURkxC0quAY

    Masz w necie trzy pierdyliony opisów, rysunków, zdjęć i filmów działających
    generatorów darmowej energii. Niektóre takie ze kawałek drutu na palcu nawiniesz w
    sprężynę i jak położysz obok magnesu to miernikiem zmierzysz napięcie. A jak nie masz
    miernika to podłączysz żarówkę i będzie świeciła. Na filmach zawsze żarówki świecą a
    silniczki się obracają. Zrób taki generator i napisz jak działa.

  • 46. Data: 2014-11-16 01:17:07
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Przecież nogi wodą oblał, ta rura z kranem albo dla ściemy albo uziemienie.

    E tam, jakiej ściemy, nie słyszałeś o tych ruskich, co w czasie WW2
    kradli krany z kawałkiem rury, potem wbijali w ziemię u siebie i się
    dziwili, ze woda nie leci?
    Przem

  • 47. Data: 2014-11-16 11:24:00
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-11-16 01:01, JK pisze:

    > Jesteś upośledzony, czy piszesz z piwnicy?
    >
    > JK

    Ty masz problemy z czytaniem. Wypowiedz kieruje do Roman a odzywa się JK.

  • 48. Data: 2014-11-16 22:33:27
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zaczęto nazywać "area51" nie ma nic wspólnego z pierwotnym mitem
    > "area51" z teori spiskowych z lat 50-70.

    Oprócz twojego widzimisię możesz to czymś podeprzeć ?

    > Gdzieś w końcu trzeba było mit
    > umiejscowić, więc powstał nowy mit o area51, że to właśnie ta jedna
    > konkretna baza "groom lake" w nevadzie. P

    J.w.

    > związane z tym co się tam działo (dawniej a nie teraz) po prostu
    > najbardziej pasowało spiskowcon do mitu.

    To oczywiście twoja osobista psychoanaliza "spiskowców" ?

  • 49. Data: 2014-11-16 22:37:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Problem w tym, że jest bardzo niewiele miejsc, gdzie
    > nasze przewidywania rozbiegają się z rzeczywistością.

    Weź to powiedz ty panom ;

    http://kopalniawiedzy.pl/magnetyzm-kropka-kwantowa-e
    lektron-mangan,13377

  • 50. Data: 2014-11-16 23:32:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Nov 2014 22:33:27 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Oprócz twojego widzimisię możesz to czymś podeprzeć ?

    Użyj google, było wielokrotnie.

    --
    Marek