    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: generator Kapandze
    Date: Sat, 15 Nov 2014 00:36:50 +0100

    > Przecież żadnego spisku nie ma i to czcze gadanie;] Wróćcie do
    > przyjemnego snu:)

    mnie się bardzo podoba pojęcie "teoria spiskowa".
    Generalnie pod to podciągane jest wszystko, co wykracza poza "przyjętą
    ogólnie wersję".

    Do 2001 roku Area51 to była "teoria spiskowa". Po co rząd miałby coś
    ukrywać, np. twierdzić , że jakaś baza nie istnieje ? Przecież to typowa
    teoria spiskowa. Śmiechu warta.

    Potem się okazało, że jednak istnieje. Czy to komuś coś dało do myślenia
    ? Jakby niekoniecznie. Niezależnie od tego, czy tam trzymają ufoli czy nie.

    Dziesiątki "dziwnych" faktów z "katastrofy" WTC to też teorie spiskowe.
    Wszystko, co poddaje w wątpliwość oficjalny przekaz, to "teorie spiskowe
    wariatów i mitomanów". No i gitara - skoro komuś to odpowiada, może się
    śmiać przecież - wolna wola.

    Ja tam nie wiem na pewno, co jest prawdą a co nie. Ale wiem na pewno,
    jak władza demoralizuje, jak wiele ludzie przy władzy zrobią dla
    własnego interesu, i jak bardzo można im ufać.
    I bardziej ufam własnemu rozumowi, niż temu co "mówią wszyscy".

    Jeśli jednak komuś jest przyjemnie wierzyć, że świat jest piękny, ludzie
    dobrzy, a władza prawdomówna i sprawiedliwa - ok, można i tak.