  • 1. Data: 2009-08-03 06:48:36
    Temat: geforce2 bez radiatora?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy to możliwe by geforce2 na PCI pracował bez radiatora?
    http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/692/96
    /93/692969345

  • 2. Data: 2009-08-03 08:06:45
    Temat: Re: geforce2 bez radiatora?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > czy to możliwe by geforce2 na PCI pracował bez radiatora?

    W normalnym uzytkowaniu? Nie.

    Nawet nizej taktowane MX byly chlodzone pasywnie,
    samym radiatorem, ale i one grzaly sie dosc mocno jak
    na tamte czasy.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-08-03 08:31:23
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 10:06:45 +0200, "Vituniu" <v...@p...fm>
    wrote:

    >W normalnym uzytkowaniu? Nie.
    >
    >Nawet nizej taktowane MX byly chlodzone pasywnie,
    >samym radiatorem, ale i one grzaly sie dosc mocno jak
> [...]

    No nie wiem :)

    W pracy mam jakiegos GF2 MX na AGP- noname, bez radiatora, dziala bez
    problemow, a karta nie byla mogowana. Maszyna biurowa.

    Jak sie upre, to moge znalezc ta karte i sprawdzic jakie ma
    taktowania.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-03 10:12:01
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > problemow, a karta nie byla mogowana. Maszyna biurowa.
    >
    > Jak sie upre, to moge znalezc ta karte i sprawdzic jakie ma

    A jakby Ci starczylo zaciecia to sprawdz :) Bom ciekaw...

    Mialem w rekach karte oznaczona jako MX 100 z symbolicznym radiatorkiem,
    ale grzala sie dosc znacznie... wersji kompletnie bez blachy jeszcze nie
    widzialem :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-08-03 11:20:01
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Vituniu wrote:
    > Nawet nizej taktowane MX byly chlodzone pasywnie,
    > samym radiatorem, ale i one grzaly sie dosc mocno jak
    > na tamte czasy.

    AFAIR Creative produkował 2MX w wersji bez radiatora.

    pozdrowienia,
    shadow

  • 6. Data: 2009-08-03 12:07:40
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 12:12:01 +0200, "Vituniu" <v...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >
    >Mialem w rekach karte oznaczona jako MX 100 z symbolicznym radiatorkiem,
    >ale grzala sie dosc znacznie... wersji kompletnie bez blachy jeszcze nie

    Ha, to jak odnajde tego kompa, przegonie usera, to nawet zdjecie
    zrobie ... ale to najwczesniej jutro.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-03 13:57:06
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mialem w rekach karte oznaczona jako MX 100 z symbolicznym radiatorkiem,
    > ale grzala sie dosc znacznie... wersji kompletnie bez blachy jeszcze nie
    > widzialem :)

    Widziałem bez,
    to znaczy gdyby nie to że był przyklejony, tylko klej puścił i radiator
    spadł po czym karta sie zjarała to bym nie widział :)

    pozdro

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2009-08-03 16:21:08
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    zlotowinfo napisał:
    > czy to możliwe by geforce2 na PCI pracował bez radiatora?
    > http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/692/96
    /93/692969345

    Mam GF 2 MX 400 (AGP) gdzie wymieniłem wiatraczek na duży radiator
    Zalmana (taki żółty, oryginalnie do NB, ale do karty też pasował).
    Potrafi mocno się grzać a przy intensywniejszym wysiłku X (Linux) nawet
    się wysypują.

    OK, nigdy nie sprawdziłem na 100% czy to akurat wina przegrzewającej się
    karty, ale poszlaki były dość solidne.

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

  • 9. Data: 2009-08-03 16:53:12
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > czy to możliwe by geforce2 na PCI pracował bez radiatora?
    > http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/692/96
    /93/692969345

    Tak, niektóre GF2MX pracowały bez radiatora. Zresztą nie bez
    powodu: to koszmarnie wolne karty (szczególnie jak na dzisiej-
    sze standardy), więc nie zużywały dużo energii.

    GF2MX400 już wymagał co najmniej radiatora, a nawet chłodze-
    nia aktywnego (GF2MX200 radził sobie chyba z radiatorem lub
    nawet bez specjalnego chłodzenia).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-08-03 20:34:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy to możliwe by geforce2 na PCI pracował bez radiatora?
    > http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/692/96
    /93/692969345
    troszkę mnie uspokoiliście podejrzewałem że zjarana ;)
    mimo wszystko założę radiator z innej grafy ;p