  • 11. Data: 2009-08-04 09:31:25
    Temat: Re: geforce2 bez radiatora?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > (...) to koszmarnie wolne karty (szczególnie jak na dzisiej-
    > sze standardy), więc nie zużywały dużo energii.

    O mamciu... Radek... ja wiem, ze trzeba upraszczac, ale zeby az tak?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2009-08-04 10:59:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    /93/692969345

    > Tak, niektóre GF2MX pracowały bez radiatora. Zresztą nie bez
    > powodu: to koszmarnie wolne karty (szczególnie jak na dzisiej-
    > sze standardy), więc nie zużywały dużo energii.
    >
    > GF2MX400 już wymagał co najmniej radiatora, a nawet chłodze-
    > nia aktywnego (GF2MX200 radził sobie chyba z radiatorem lub
    > nawet bez specjalnego chłodzenia).

    grafika przyszła, po teście 3dmarkiem przy otwartej obudowie, można trzymać
    palec na radiatorze bez obawy o oparzenie
    wersja pci się bardziej grzeje, uważam za słuszny motaż radiatora (ok. 1cm
    wysokości, wyszlifowany, nałożona pasta)

    athlon xp 2000+ > 2200+ (133 > 143)
    3dmark2000 gf200 pci - 5129 (http://panel.comze.com/pci.jpg)
    3dmark2000 gf200 agp - 5387 (http://panel.comze.com/agp.jpg)
    grafiki idealnie te same - wg. everesta