  • 31. Data: 2010-09-06 16:49:09
    Temat: Re: gdzie trafo o wysokiej sprawnosci?
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/06/2010 06:28 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A co to znaczy? Bo mi się opłaca zamówić płytkę z terminem
    > 24-godzinnym i zapłacić za nią ponad 200 PLN. Tobie aż tak się nie
    > śpieszy, nieprawdaż?

    pytam sie tylko z ciekawosci, projektowaniem ukladow elektronicznym nie
    zajmuje sie nie tylko na codzien, ale nawet sporadycznie, wiec napewno
    cos bym skopal, wole gotowe moduly firm, ktore produkuje zasilacze od
    lat i maja spore doswiadczenie

  • 32. Data: 2010-09-06 16:56:10
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Problemy z czytaniem? ;P

    Nie, no miałem nadzieję, że chociaż projektantowi płyt Mobo czy modułów
    pamięci nie każą z linijka liczyć ile tych zawijasów ma być, aby długość
    falowa się zgrała na szynie danych.
    Bo jak działa autorouting to ja wiem :) ale tym to sie chyba z 15 lat temu
    juz bawiłem. Pspice jednak wolałem tekstowe, tego graficznego jak wszedł
    jakoś ciężko mi było rozkminić.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2010-09-06 20:31:00
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-09-2010 o 16:50:34 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    > 40W, zasilanie z sieci i sprawność wyższa niż 95%? Będzie bardzo
    > trudno.
    Pewnie 90% byłoby osiągalne, a on ma trafo i mysli że z stab liniowym
    uzyska 95% :)
    jak będzie miał 70% to będzie sukces.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 34. Data: 2010-09-06 20:33:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-09-2010 o 17:33:02 pw <p...@g...com> napisał(a):

    > raczej jest nierealne zbudowanie zasilacza impulsowego o takiej
    > sprawnosci

    Ale ty z trafem i stabilizatorem liniowy nie osiągniesz wiecej niż
    60-70% a z impulsowym stabilizatorem może 10% 15% wiecej.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 35. Data: 2010-09-07 04:00:25
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/06/2010 10:31 PM, janusz_kk1 wrote:

    > Pewnie 90% byłoby osiągalne, a on ma trafo i mysli że z stab liniowym
    > uzyska 95% :)

    chodzilo mi o 95%, ale tylko dla transformatora, kto mowil o liniowym?