  • 1. Data: 2010-09-05 09:21:57
    Temat: gdzie trafo o wysokiej sprawnosci?
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Orientujecie sie moze, gdzie moglbym kupic trafo 230VAC/16-22VAC o mocy
    50VA o wysokie efektywnosci >90% a najlepiej jeszcze wyzszej?

    slyszalem podobno ze trafo z amorfikiem/szlem metalicznym maja sprawnosc

  • 2. Data: 2010-09-05 10:28:44
    Temat: Re: gdzie trafo o wysokiej sprawnosci?
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/05/2010 11:21 AM, pw wrote:
> [...]
    > 50VA o wysokie efektywnosci >90% a najlepiej jeszcze wyzszej?
    >
    > slyszalem podobno ze trafo z amorfikiem/szlem metalicznym maja sprawnosc

    juz znalazlem:

    http://www.plitron.com/advantages.asp

    moze ktos potwierdzic, czy faktycznie transformatory toroidalne maja
    sprawnosc powyzej 95%?

  • 3. Data: 2010-09-05 10:37:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 05.09.2010 12:28, pw pisze:
> [...]
    A do czego potrzebujesz trafo o super-wysokiej sprawności przy mocy 50W?
    Aż takie znaczenie ma czy w ciepło pójdzie 2.5 czy 5..6W?

    > http://www.plitron.com/advantages.asp
    >
    > moze ktos potwierdzic, czy faktycznie transformatory toroidalne maja
    > sprawnosc powyzej 95%?
    Wielokrotnie się spotkałem z takimi opiniami. Sam nie mierzyłem.

    Michoo

  • 4. Data: 2010-09-05 11:08:18
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/05/2010 12:37 PM, Michoo wrote:

    > A do czego potrzebujesz trafo o super-wysokiej sprawności przy mocy 50W?

    az tak super-wysokiej to nie potrzebuje, wystarczy 95%...

    > Aż takie znaczenie ma czy w ciepło pójdzie 2.5 czy 5..6W?

    urzadzenie chodzi 24h na dobre 7 dni w tygodniu, (6W*24h*365dni) / 1000
    * 50gr = 26zl rocznie wiec nie jest to malo, za 4 lata bedzie 100zl

  • 5. Data: 2010-09-05 22:16:49
    Od: ceat <c...@g...com>

    Skoro tak istotna jest dla Ciebie moc strat to może zacznij od
    zoptymalizowania zasilacza? Tam pewno jest sporo więcej strat niż w
    transformatorze.

  • 6. Data: 2010-09-06 05:16:54
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/06/2010 12:16 AM, ceat wrote:
    > Skoro tak istotna jest dla Ciebie moc strat to może zacznij od
    > zoptymalizowania zasilacza? Tam pewno jest sporo więcej strat niż w
    > transformatorze.

    interesuja mnie, tylko gotowe rozwiazania

  • 7. Data: 2010-09-06 11:22:33
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-09-2010 o 07:16:54 pw <p...@g...com> napisał(a):

    > interesuja mnie, tylko gotowe rozwiazania
    No to podaj jakie to ma mieć parametry to ci to zrobię jako impulsowe :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-09-06 14:40:57
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/06/2010 01:22 PM, janusz_kk1 wrote:

    > No to podaj jakie to ma mieć parametry to ci to zrobię jako impulsowe :)

    recznie, czy masz automat?

  • 9. Data: 2010-09-06 14:50:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello janusz_kk1,

    Monday, September 6, 2010, 1:22:33 PM, you wrote:

    > No to podaj jakie to ma mieć parametry to ci to zrobię jako impulsowe :)

    40W, zasilanie z sieci i sprawność wyższa niż 95%? Będzie bardzo
    trudno.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-09-06 14:51:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Monday, September 6, 2010, 4:40:57 PM, you wrote:

    > recznie, czy masz automat?

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Best regards,