    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Date: Mon, 30 Jan 2012 00:14:36 +0000 (UTC)

    L501 aneryS napisał:

    > Tak mi się skojarzyło (nie dowcip) - wsiada pijak do taksówki i rzęzi
    > "Iśśchoschiego"... gdzie ma taksiarz pojechać, Idzikowskiego, Idźkowskiego,
    > czy Irzykowskiego? :) I wcale nie musi być zbytnio napruty... (sory, do
    > nikogo nie piję - to tylko takie skojarzenie, jak trzeba uważać, co się
    > mówi - hint - gdzie te ulice leżą).

    Znam ten problem, znajomy mieszka na jednej z nich.

    > Ulica przy której mieszkam, też jest mylona z inną, odległą, hmm...
    > 5-10 km, po drugiej stronie Wisły...

    Ja sobie raz na kilka miesięcy ucinam wieczorną lub nocną pogawędkę
    z kierowcami TIR-ów. Stają bidoki pod moim domem i nie wiedzą co dalej
    robić. Teraz to jak widzę, że coś dużego stoi i warczy, to od razu
    wychdzę i wyjaśniam, że owszem, ulica o takiej samej nazwie jak mają
    na liście przewozowym jest kilkaset metrów dalej, ale niech nawet nie
    próbują takim sprzętem tam wjeżdżać. Czeka ich jeszcze prawie 30 km
    jazdy przez całą Warszawę. Tu jest kilkanaście par ulic o takich samych
    nazwach.

    Jarek

    --
    -- Jasiu, po lekcji weźmiesz kranik przelotowy, wyjście do baterii i pójdziesz,
    kochany, na plac Zwycięstwa.