  • Data: 2012-01-30 01:16:28
    Temat: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L501 aneryS napisał:

    > Wesoła?
    > Sporo powtórek.
    > Wysiadam przy Centralnym z pociagu i taksiarzowi nawijam "Wiejska proszę".
    > Zawiezie mnie do Wesołej? Podjedzie od Traktu Brzeskiego, czy hmm...
    > Mazowieckiej?
    > Wspólna, Sienkiewicza, Broniewskiego, itd.

    Powinien od Mazowieckiej, bo bliżej. Taksiarzowi, to trzeba specjalnie
    zaznaczyć, że się chce do wesołej dzielnicy, inaczej pojedzie w kierunku
    Sejmu. Ale nawigacje samochodowe w Warszawie głupieją, i jak się im każe
    wyznaczyć trasę do danej ulicy, to biorą pierwszą z listy. Jak ta druga
    instancja jest na Żoliborzu, to wygrywa Wesoła, jako pierwsza w kolejności
    alfabetycznej.

    --
    Jarek