  • Data: 2012-01-30 02:27:29
    Temat: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjibrrc.v7n.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Powinien od Mazowieckiej, bo bliżej. Taksiarzowi, to trzeba specjalnie
    > zaznaczyć, że się chce do wesołej dzielnicy, inaczej pojedzie w kierunku
    > Sejmu. Ale nawigacje samochodowe w Warszawie głupieją, i jak się im każe
    > wyznaczyć trasę do danej ulicy, to biorą pierwszą z listy. Jak ta druga
    > instancja jest na Żoliborzu, to wygrywa Wesoła, jako pierwsza w kolejności
    > alfabetycznej.

    Dlatego tak ważne jest, także, jeśli się pyta o drogę, podanie właściwej
    informacji, bez dobarwiania sobie pamięcią. Przykład miałem - jak na
    Cmentarz Północny jechałem z Młocin, jakaś babka zapytała, jak na ulicę XYZ
    (nie pamiętam nazwy), że ona "gdzieś tutaj". Trochę zdziwieni ludzie, w tym
    i ja, ale nie tylko, wytłumaczyliśmy pani, że ulica ta, owszem, ale znajduje
    się w Śródmieściu, a pani metrem dojedzie. Wieczorem zaciekawiony wrzuciłem
    sobie jakąś mapę z netu i okazało się, że takowa ulica istnieje znacznie
    bliżej Młocin, z tym, że już nie w Warszawie, też nie pamiętam gdzie.
    Prawdopodobne więc, pani na własne życzenie, niepotrzebnie zwiedziła pół
    Warszawy, bo nie była uprzejma sprecyzować informacji, nie wiem już, czy jak
    to u pań bywa, zignorowała dodatkowy (istotny!) szczegół, bo co ona się
    przejmować będzie, ważne, ze na ulicę XYZ, czy się po prostu pogubiła i "nie
    tuda papała", jak mawiają starożytni Rosjanie.