  • 41. Data: 2017-05-14 16:32:45
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 09:27, Trybun pisze:

    > Zasadniczo jestem za tym aby takie sprawy załatwiać jednorazowo. Tak jak
    > napisałem powyżej - wchodzę do salonu, załatwiam i zapominam. W praktyce
    > to tylko raz dałem się nabrać na tą zabawę w podchody (Solorzowi w
    > ofercie Aero2) i to mi w zupełności wystarczy. W miejscach gdzie nie ma
    > stabilnego zasięgu GSM kontakty telefoniczne i internetowe z
    > usługodawcami to istna tortura.

    Gdzie mieszkasz, że nie ma tam zasięgu?

    --
    animka

  • 42. Data: 2017-05-15 14:31:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-14 o 09:28, Liwiusz pisze:

    > Potrafię to zrozumieć, ale nie rozumiem zatem co robisz na tym wątku,
    > skoro ewidentnie nie jest skierowany do ciebie.

    Z czego taki wniosek - jak najbardziej mnie interesują _ciekawe_ oferty
    operatorów.

  • 43. Data: 2017-05-15 14:31:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-14 o 16:32, Animka pisze:

    > Gdzie mieszkasz, że nie ma tam zasięgu?

    Nie, nie w górach czy gdzieś na bezludnej wyspie, w centralnej Polsce.

  • 44. Data: 2017-05-15 14:33:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-14 o 09:29, Liwiusz pisze:

    > To bardziej świadczy, że masz sam ze sobą problemy, niż że operatorzy
    > są jakoś obiektywnie "be". :)

    Czego bronisz kurewstwa w podziale Polaków na klasy A i B przez
    operatorów? Zresztą nie chodzi tu o operatorów a o swołocz co im
    sprzedaje częstotliwości.

  • 45. Data: 2017-05-15 14:35:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 14:31, Trybun pisze:

    > Z czego taki wniosek - jak najbardziej mnie interesują _ciekawe_ oferty
    > operatorów.

    Dlaczego zatem rezygnujesz z ciekawej oferty tylko dlatego, że czeka się
    kilka dni na aktywację?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2017-05-15 14:36:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 14:33, Trybun pisze:

    > Czego bronisz kurewstwa w podziale Polaków na klasy A i B przez
    > operatorów? Zresztą nie chodzi tu o operatorów a o swołocz co im
    > sprzedaje częstotliwości.

    Nikogo nie dzielę - każdy ma takie samo prawo do skorzystania z oferty
    przez kuriera, i nikt tu nikogo ze względu na miejsce zamieszkania nie
    dyskryminuje.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2017-05-15 23:53:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie, nie w górach czy gdzieś na bezludnej wyspie, w centralnej Polsce.

    Ja tylko w Play-u często nie mialam zasięgu w mieszkaniu, Omijać Play-a
    szerokim łukiem, tzn nie korzystać z ich usług.

    --
    animka

  • 48. Data: 2017-05-16 08:57:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 23:53, Animka pisze:

    > Ja tylko w Play-u często nie mialam zasięgu w mieszkaniu, Omijać Play-a
    > szerokim łukiem, tzn nie korzystać z ich usług.

    Nie zrozumiesz tego, ale tym wpisem sugerujesz również, aby omijać
    Plusa, Orange i Tmobile.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2017-05-16 09:56:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2017 23:53, Animka pisze:

    > Ja tylko w Play-u często nie mialam zasięgu w mieszkaniu, Omijać Play-a szerokim
    > łukiem, tzn nie korzystać z ich usług.

    Nie znasz się, kobieto i dlatego nie miałaś. Akurat Play jest jedyną siecią,
    z której możesz korzystać, nie mając zasięgu w sieci macierzystej. ;)
    Wystarczy tylko ustawić w komórce "na sztywno" jedną z trzech pozostałych
    sieci, z których Play korzysta w roamingu.

  • 50. Data: 2017-05-16 13:32:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-16 o 09:56, collie pisze:

    > Wystarczy tylko ustawić w komórce "na sztywno" jedną z trzech pozostałych

    Praktycznie - jedną z dwóch, do Orange'a nie wpuszczają (co ma
    drugorzędne znaczenie, bo i tak Orange i Tmobile w większości korzystają
    z tych samych nadajników).

    --
    Liwiusz