  • 1. Data: 2011-07-06 19:25:48
    Temat: gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
    Od: Viking <v...@n...pl>

    V-tkacy,

    Nie nie dla mnie uff..; znajomy miał takiego szlifa z lądowaniem w
    rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
    Podobno owiewki24.pl ? Ktoś przerabiał temat? Coś doradzi? Orginalne
    kosztują jakąś harmonię pieniędzy.

    pozdr

    Tomek
    XX Czarnula.

  • 2. Data: 2011-07-06 19:32:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-06, Viking <v...@n...pl> wrote:

> [...]
    > rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
    > Podobno owiewki24.pl ? Ktoś przerabiał temat? Coś doradzi? Orginalne

    Jedyne co widzialem to ten artykul na najszybszym portalu motocyklowym.

    <http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego
    ,tanio,i,skutecznie,14606.html>

    Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-07-06 19:54:44
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Viking"
    owiewki24.pl ?

    Jakby co to daj znaka - byc moze zalatwie cos taniej.
    Ale jakies szczegolnej jakosci sie nie spodziewaj...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-07-06 20:34:02
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 187 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    >
    > <http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego
    ,tanio,i,skutecznie,14606.html>

    > Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

    "Po prostu ceny oryginalnych części zamiennych są astronomicznie
    drogie."

    ...ceny są drogie... poziom dziennikarstwa sięgnął bruku.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-07-07 07:20:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Viking <v...@n...pl> napisała rzekomo
> [...]
    > rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
    > Podobno owiewki24.pl ? Ktoś przerabiał temat? Coś doradzi? Orginalne

    O polowe taniej niz PL i mozesz wybrac kolor.
    Nie powiedziales jaki rok, wiec wybralem na chybil-trafil.
    http://cgi.ebay.co.uk/ABS-Fairing-Bodywork-Honda-CBR
    -600RR-05-06-MM175-/280673376328?pt=UK_Motorcycle_Pa
    rts&hash=item41596fd848

    To raz. A dwa, ze i China i PL nie maja mocowan. Trzeba wiercic dziurki i
    mocowac na wkrety i blaszki.

    Na pewno nie da sie naprawic tych oryginalnych owiewek?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 6. Data: 2011-07-07 07:49:42
    Temat: Re: gdzie najlepiej owiewki zanabyÄ&#65533; po szlifie caĹ&#65533;kowitym?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    <http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego
    ,tanio,i,skutecznie,14606.html>

    > Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

    Te plastiki są na prawdę przyzwoite, za te pieniądze nie ma się czego
    czepiać. Dobrze wykonane, dobrze spasowane, jedynym minusem był słaby
    lakier, który lubił odprysnąć. Laik nie znający się na malowaniach GSX-Rów
    w danym roczniku nie byłby w stanie stwierdzić, że to nie są oryginalne
    plastyki. Nie ma w nich blaszek (można je wyjąć ze starych owiewek albo
    kupić za grosze odpowiedniki stosowane w samochodach jak ja zrobiłem), ale
    są wszystkie otwory są, nic nie trzeba wiercić.

    Jedna uwaga. Wszyscy mówią "chińskie owiewki" a tam jest wielu producentów
    i choć za swoje mogę ręczyć, to wiem że jest też wiele gównianych
    zestawów. Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. Stąd różne ceny,
    różne malowania, różna jakość.

    Aha, i jeszcze jeden komentarz. To że owiewki nie chcą się spasować, to
    nie musi znaczyć, że są źle wykonane. Czasem po glebie po prostu krzywe są
    stelaże na motocyklu, albo cały motocykl...

  • 7. Data: 2011-07-07 08:54:59
    Temat: Re: gdzie najlepiej owiewki zanaby? po szlifie ca?kowitym?
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 09:20, Jasio pisze:
> [...]
    > mocowac na wkrety i blaszki.
    >
    > Na pewno nie da sie naprawic tych oryginalnych owiewek?

    no podobno masakra. nie widziałem ich jeszcze.

    Dzięki Wszystkim za odp. i opinie przekazałem;)

    Pozdr,.

    Tomek

    XX, Czarnula.

  • 8. Data: 2011-07-07 11:11:45
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach masz
    owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie od
    malowania.

  • 9. Data: 2011-07-07 11:43:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 13:11, maverik pisze:

    > Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach
    > masz owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie
    > od malowania.

    A ile bez golej baby ?

    pozdr
    newrom :P
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-07-07 11:56:45
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Lip, 13:43, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > A ile bez golej baby ?

    Grzybol powinien wiedziec. On ma jakas nieuzasadniona awersje ;)

    --
    zdrowka
    amos