  • Data: 2009-09-02 07:12:40
    Temat: Re: gdzie można dostac telefon
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:

    > Wiesz, jest też trochę inny aspekt całej sprawy - środowisko
    > rówieśnicze. Oczywiście, że to nie jest tak, że dziecko musi mieć każdy
    > nowy gadżet, który kupił sobie kolega (np. iPod, iPhone itp.) ale
    > problem zaczyna się, gdy trochę przesadzimy z tą zasadą. Czyli komórkę
    > (jakąkolwiek) mają wszystkie dzieci w klasie z wyjątkiem jednego, bo
    > rodzice uparcie (dla jego własnego dobra) uczą go, że gadżety nie są w
    > życiu ważne. :)
    >
    > Problem w tym, że dzieci wydają się miłe i niewinne gdy są w pojedynkę.
> [...]

    akurat znam niektorych rodzicow z klasy syna.
    Wiem, ze nie przelewa im sie w domu. Ja sie dziwie wlasnie tym rodzicom,
    ze dzieci nie maja porzadnych przyborow szkolnych (lub wcale), ale
    komorke musza miec (i to na wierzchu najlepiej, aby wszyscy widzieli).
    To jakas moda typu: "zastaw sie a postaw sie" ?

    Moj syn moze i jest w lepszej sytuacji ekonomicznej, ale nie ucze go, ze
    jestes lepszy od innych bo ty masz a ktos nie ma.
    Jak masz telefon - to Twoja sprawa - nie musisz go kazdemu pokazywac.
    Nikomu rowniez do tego czy go masz czy nie.

    Osobiscie uwazam, ze telefon dzieciom w szkole (zajecia) jest do niczego
    nie potrzebny. Wiem, sa przewrazliwieni rodzice, ktorzy potrafia do
    dziecka dzwonic co godzine - ale to IMHO glupota.

    --
    pozdr
    Adam (AL)