    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: gdzie można dostac telefon
    Date: Wed, 02 Sep 2009 08:49:58 +0200

    bartekkr pisze:

    > PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic dzieciom
    > telefonow.

    Bzdury. Nasłuchałem się takich tekstów na zapas i zwyczajnie mam
    wrażenie, że ich autorami są ludzie, którzy zazdroszczą współczesnym
    dzieciakom, bo na swój pierwszy telefon komórkowy jako
    kilkunastolatkowie musieli zapracować zbierając grosz do grosza. ;P

    Po pierwsze nie dziwie się, że rodzic chce mieć w jakimś stopniu
    możliwość skontaktowania się dzieckiem. Nie mówi mi, że w "naszych
    czasach komórek nie było i jakoś się żyło". ;) To prawda, jednak gdy by
    były i kosztowały tyle co kosztuję teraz nasi rodzice by nas w nie
    wyposażyli bez chwili wahania.

    Po drugie czasy się zmieniły. Skoro dzisiaj dzieciaki biegają z
    komórkami, to dlaczego własne dziecko ma być pod tym względem
    "upośledzone"? To prawda, nie musi mieć tego co wszyscy, ale w tym wieku
    odróżnianie się od grupy rówieśniczej potrafi być bardzo bolesne...

    A co do polityki szkół to nie rozśmieszaj mnie nawet. Zakaz to głupota
    kompletna, nawet jeśli jakieś placówki to praktykują to niedługo
    przestaną, skoro telefon komórkowy będzie posiadał każdy
    pierwszoklasista. Co najwyżej mogą nakazać wyłączać go na lekcjach.

    Inna sprawa, że oczywiście dziecko trzeba nauczyć kultury korzystania z
    telefonu.