  • 1. Data: 2011-04-03 19:14:11
    Temat: gdzie dobry serwis w Mińsku mazowieckim?
    Od: vazon <vazon@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,czy ktoś zna i mógłby polecić dobry i nalepiej niedrogi serwis dla
    mojej SV650ki w Mińsku mazowieckim??Z góry wielkie dziękiPozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-03 22:51:55
    Temat: Re: gdzie dobry serwis w Mińsku mazowieckim?
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-04-03 21:14, vazon pisze:
    > Witam,czy ktoś zna i mógłby polecić dobry i nalepiej niedrogi serwis dla
    > mojej SV650ki w Mińsku mazowieckim??Z góry wielkie dziękiPozdrawiam
    >
    > --

    W Mińsku? i do tego Mazowieckim? i dobry? i niedrogi?

    a to tylko u Dziadka .. nikomu innemu nie powierzyłbym w Mińsku
    sprzęta.. Oczywiście można do Demczuka albo Pietrasika jedyne osoby w
    promieniu 200km którym dałbym dotknąć mojego motocykla.
    ale w Minsku tylko Dziadek,Wiem ze zarobiony jak zwykle ale daj znak na
    priv dam Ci namiara.

    ta SV to ta zółta ze szpitalnej??:) takpytamboniemwiem?:)

    pozdro

    Tomek

    XX' Czarnula
    boszzz.26 moto i w końcu mam rispekta przed motocyklem:)

  • 3. Data: 2011-04-04 15:23:48
    Od: vazon <vazon@_NOSPAM_wp.pl>

    Vikingnapisal

> [...]

    > Tomek

    > XX' Czarnula
    > boszzz.26 moto i w końcu mam rispekta przed motocyklem:)

    Niestety nie wiem jak tu kliknąć na priva, więc jak możesz to napisz tu
    albo Ty mi prześlij na prv.
    Mam rozumiec że najlepiej nie polecałbyś nikogo w mińsku? Niechce mi się
    brać lawety i ciągnąć go do wawy ale jak nie ma innego wyboru...
    PS. SVka czarna i stoi w garażu:)

  • 4. Data: 2011-04-04 20:21:54
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-04-04 17:23, vazon pisze:

> [...]
    > Mam rozumiec że najlepiej nie polecałbyś nikogo w mińsku? Niechce mi się
    > brać lawety i ciągnąć go do wawy ale jak nie ma innego wyboru...

    Masz rozumieć że w Mińsku polecam Tylko Dziadka (Piotrek) nikt inny z
    okolicy nie dotknie się mojego sprzęta.
    Oczywiście jako jedyny godzien zaufania w okolicy jest wiecznie
    zarobiony ale ryzykuj:)
    604697977 Piotrek. mojrzesz powiedzieć ze dostałem tel od Tomka.

    Pozdr.
    Tomek

    XX'Czarnula