  • 1. Data: 2011-04-03 12:13:05
    Temat: Café Szanta
    Od: Glub <g...@g...com>

    Pozdrawiam kierowników stacjonujących w Café szanta:)
    --
    Glub SW-T400

  • 2. Data: 2011-04-04 07:02:38
    Temat: Re: Café Szanta
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-03 14:13, Glub pisze:
    > Pozdrawiam kierowników stacjonujących w Café szanta:)

    A ja odradzam knajpę jako taką. Obsługa buracka jak mało gdzie.

    pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-04-04 08:49:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > A ja odradzam knajpę jako taką. Obsługa buracka jak mało gdzie.

    Jak do tej pory nie byłem tam niemiłosiernie obsluzony lecz będziecie nie
    najwyższych lotów.

    Zdecydowanie bardziej poleciłbym zajazd Złoty Okoń, w Serocku.

    --
    Glub SW-T400

  • 4. Data: 2011-04-04 08:53:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    Glub <g...@g...com> wrote:

    > Jak do tej pory nie byłem tam niemiłosiernie

    Niemiło

    > obsluzony lecz będziecie

    Jedzenie

    > nie najwyższych lotów.
    >
    > Zdecydowanie bardziej poleciłbym zajazd Złoty Okoń, w Serocku.

    Damn autocorrection:) Wybaczcie:) Jeśli ktoś zaplul monitor owsianką wiszę
    czyszczenie:)

    --
    Glub SW-T400

  • 5. Data: 2011-04-04 11:02:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-04 10:53, Glub pisze:

    > Niemiło

    > Jedzenie

    > Damn autocorrection:) Wybaczcie:) Jeśli ktoś zaplul monitor owsianką wiszę
    > czyszczenie:)

    Spoko, ale chwilę drapałem się po głowie o co Ci chodzi...
    Generalnie kiedyś też tam lubiłem wpadać, ale po kilku ich wybrykach mi
    się odechciało zupełnie. Tako i Wam odradzam.

    Pozdr
    DP