  • 1. Data: 2011-04-03 15:59:17
    Temat: MotoGP
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Nikt nie ogladal???
    Dzialo sie - bo popadalo.
    Lorenzo, Pedrosa, Hayden na pudle.
    Rossi wywiozl Stonera na poczatku wyscigu. Wrocil z pomoca wirazowych a
    kamieniarz juz nie...
    Po wyscigu Vale poszedl z przeprosinami - a usmiechniety kejzej przyjal je z
    komentarzem
    "twoja ambicja przerasta twoje umiejetnosci"...

    Oj bedzie sie dzialo :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-04-03 21:08:09
    Temat: Re: MotoGP
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie ogladal???

    Oglądał, fajne było bo na mokrym :)

    b.

  • 3. Data: 2011-04-04 08:03:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.04.2011 Tytus <t...@g...pl> napisał/a:
    > Siemka
    >
    > Nikt nie ogladal???
    > Dzialo sie - bo popadalo.
    [...]
    > Oj bedzie sie dzialo :)

    Będzie, będzie, mam nadzieję że ducati okaże się szybkie na suchym.
    Warto też wspomnieć o Simoncellim, który ma wielkie parcie na pudło.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2011-04-04 09:40:19
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 03-04-2011 17:59, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > Nikt nie ogladal???
    > Dzialo sie - bo popadalo.
    > Lorenzo, Pedrosa, Hayden na pudle.
    Hayden w prezencie dostal to pudlo, szkoda Edwardsa.
    ale w Moto2 scena rodzajowa na prawym luku jak koles jedzie po strzale w
    tylne kolo w uslizgu/glebie a pozniej jedzie dalej mnie pokonala
    psychicznie :)

    > Rossi wywiozl Stonera na poczatku wyscigu. Wrocil z pomoca wirazowych a
    > kamieniarz juz nie...
    Jebane przerwy reklamowe na Sportklubie, myslalem, ze pogryze telewizor..

    > Po wyscigu Vale poszedl z przeprosinami - a usmiechniety kejzej przyjal
    > je z komentarzem
    > "twoja ambicja przerasta twoje umiejetnosci"...
    Buractwo wyszlo z Kangura ale coz... :)

    > Oj bedzie sie dzialo :)
    Jak znam zycie bedzie sie dzialo z pewnoscia, warunek Stukati przygotuje
    lepiej na suche.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2011-04-04 11:03:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-04-04 11:40, Grzegorz Rogala pisze:

    > Jebane przerwy reklamowe na Sportklubie, myslalem, ze pogryze telewizor..

    Odnośnie Sportklubu: mam ten "program" w ofercie z "n" i mam wrażenie że
    to co oni puszczają w eter to chyba VHS jest nagrywane. U Was tez jakość
    tego czegoś jest tak kiepska? Uprzedzając: na tunerze jakośc sygnału ok.
    90, siła sygnału 100. Inne programy SD i HD bez uwag - żyleta.
    Odechciewa się tego oglądać:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2011-04-04 11:11:56
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-04 13:03, Qlfon pisze:
> [...]

    Nagrałem sobie i dzisiaj obejrzę przewijając reklamy, o!

    > Odnośnie Sportklubu: mam ten "program" w ofercie z "n" i mam wrażenie że
    > to co oni puszczają w eter to chyba VHS jest nagrywane. U Was tez jakość
    > tego czegoś jest tak kiepska?

    Tak. Też mnie to irytuje.

    Pozdr
    DP

  • 7. Data: 2011-04-04 11:36:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-04 13:03, Qlfon pisze:

    > Odnośnie Sportklubu: mam ten "program" w ofercie z "n" i mam wrażenie że
    > to co oni puszczają w eter to chyba VHS jest nagrywane.

    Abo nawet na magnetofon szpulowy.
    Jak sie stanie metr od telewizora to widac wyscig... grup pixeli

    IMO "n" nie przyklada wagi do tego kanalu i albo zamawia z taka
    kompresja albo na swoich urzadzeniach tak to sciska. Jakby nie mogli
    wyjebac kilku wloskich badziewi ktore wrzucaja na satelite i uzyc tego
    pasma na lepsza jakosc sportklubu.

    A moze jakas akcje konsumencka trza by rozruszac w "n" czy Sportklubie ?

    KJ

  • 8. Data: 2011-04-04 11:52:48
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 04-04-2011 13:36, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > kompresja albo na swoich urzadzeniach tak to sciska. Jakby nie mogli
    > wyjebac kilku wloskich badziewi ktore wrzucaja na satelite i uzyc tego

    Sportklub tak nadaje, platforma nie ma znaczenia.
    Nadaja z kompresja bo oidp na transponderze maja upchniete 2 kanaly
    Sportklub i Sportklub+ i pasmo maja za waskie do dobrej jakosci.
    Za to SBK na Eurosporcie leci w native HD i jest... MIODNE :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2011-04-04 12:16:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-04 13:52, Grzegorz Rogala pisze:

    > Sportklub tak nadaje

    ano faktycznie, a to dziady.

    > Za to SBK na Eurosporcie leci w native HD i jest... MIODNE :D

    No, pelen szacun, ba nawet czasem w prawym gornym rogu pokazuja dupe
    fajskiego.

    KJ

  • 10. Data: 2011-04-04 12:31:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nagrałem sobie i dzisiaj obejrzę przewijając reklamy, o!

    glebe doktorka i tak przegapisz. Da sie to obejrzec gdzie indziej?

    b.