    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: gdzie automatyczne zasilenia co rok?
    Date: Wed, 9 Mar 2011 01:10:48 +0100

    Wemif wrote:
    > Chcialbym ustawic aby automatycznie co rok doladowywaly mi sie
    > karty play fresh kwota 5zl, czy jakis bank ma taka opcje (automat) ?

    Jesli potrzebujesz numeru tylko do odbierania telefonow i korzystasz z
    mobilnego internetu - rozpatrz oferte www.freem.pl
    Dzieki Operze Mini mozna miec dostep do wszystkich stron, nie tylko tych
    wyszczegolnionych. Konieczne jest tylko przejrzenie co jakis czas reklamy
    na przegladarce dokonujacej polaczen bezposrednich, bez kompresji.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info