  • 31. Data: 2012-09-07 14:07:52
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    J.F nabazgrał(a):

    >Ale idąc z małym dzieckiem (4-5lat) nie będę wracał po północy :)

    A co - dalej nie pojdziesz i zostaniesz w gorach ? :-)
    Dla takiego 4-latka to Tatry w ogole chyba nie sa wlasciwe.

    J.

  • 32. Data: 2012-09-07 14:12:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):
    > A co - dalej nie pojdziesz i zostaniesz w gorach ? :-)

    W schronisku :)

    > Dla takiego 4-latka to Tatry w ogole chyba nie sa wlasciwe.

    Alpy lepsze ?? :)

  • 33. Data: 2012-09-07 14:57:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-07 14:07, J.F pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):

    > A co - dalej nie pojdziesz i zostaniesz w gorach ? :-)
    > Dla takiego 4-latka to Tatry w ogole chyba nie sa wlasciwe.

    A ja będę patriotą i powiem, że nasze fajniejsze :)
    Bo od północy lodowiec mocno rzeźbił, no i mamy ciekawiej pofalowany teren,
    wyraźne piętro regli (jak znalazł na wycieczkę z 5-6 latkiem: Sarnie Skałki,
    Krokiew, Nosal, Skupniów Upłaz, Przysłup Miętusi, Kopieniec, itp. itd).
    A od słowackiej strony wielgachne góry wyrastają jakby wprost z równiny, dlatego
    większość wycieczek to albo długaśne i wysoko prowadzące trasy, albo krótkie i nudne,
    takie na zasadzie: trochę pod górę, trochę trawersem, i w dół.

  • 34. Data: 2012-09-07 18:40:36
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > A mozna prosic konkretniej - co sie nie podobalo ?

    Prosze bardzo, ale nie wiem, czy wszystko pamietam, bo bylo to kilka lat
    temu - moja corka wtedy nie umiala plywac dobrze, co jest wazne przy ocenie.

    1. Jaki debil wymyslil parking podziemny przez sciane z kompleksem
    basenow... gdzie trzeba wyjsc na zewnatrz, zeby przejsc z basenu na parking?
    2. Kolejki do wejscia - wcale nie bylo duzo ludzi, a kolejki dlugie.
    3. Szatnie "przechodnie - wchodzisz z jednej strony w pelnym ubraniu, a z
    drugiej masz wyjsc w kostiumie i w klapkach - niosac cale ubranie i buty do
    szafki. A teraz pomysl, jak to wyglada w zimie i np. z dwojka dzieci?
    4. Baseny: brodzik dla dzieci glebokosci 30cm! - wszystkie inne baseny
    glebokosci 90cm+ (OIDP). Zjezdzalnie wpadaja tez do takich basenow. Jak
    mialem zjechac z malym dzieckiem? Pierwszej jej nie puszcze, bo nie wiem,
    czy da sobie rade na dole (slabo plywala, a woda byla za gleboka, zeby
    stanac na dnie), samej na gorze tez jej nie zostawie. W ten sposob kapiel
    ograniczyla sie do poplywania w basenie, co dla slabo plywajacego dziecka
    jest atrakcja na jakies 15 minut...
    5. Wyjscie z basenu do szatni - zimnym korytarzem, zakonczonym przeszklona
    sciana. Bieglismy do szatni szczekajac zebami, a na dworze bylo +7 stopni,
    wiec jak tam musi byc zimno przy -20 na zewnatrz?
    6. Bywalem na basenie w tym miejscu w latach 70-tych i 80-tych zeszlego
    wieku. Byl to wtedy fajny basen otwarty z naturalna siarkowa woda, na ktory
    chodzilo sie w lecie przy kiepskiej pogodzie, bo woda byla naturalnie
    ciepla. A teraz nawet nie ma(?) jednego miejsca z woda siarkowa, tylko
    czysta...

    Tyle pamietam

    --
    Axel

  • 35. Data: 2012-09-07 19:10:27
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > A co - dalej nie pojdziesz i zostaniesz w gorach ? :-)
    > Dla takiego 4-latka to Tatry w ogole chyba nie sa wlasciwe.

    Gdyz, poniewaz?
    Ja ze swoja 5-letnia corka zlazilem kiedys wiekszosc szlakow w okolicach
    Zakopanego. Na Nosal zostawila daleko z tylu moja zone, mimo, ze po
    wysokich stopniach wlazila uzywajac nog, rak i kolan :-)

    --
    Axel

  • 36. Data: 2012-09-07 21:00:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 19:10:27 +0200, Axel napisał(a):

> [...]
    > Zakopanego. Na Nosal zostawila daleko z tylu moja zone, mimo, ze po
    > wysokich stopniach wlazila uzywajac nog, rak i kolan :-)

    A jak chodzila w wieku 4 lat ?

    J.

  • 37. Data: 2012-09-07 21:15:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 18:40:36 +0200, Axel napisał(a):
    > 1. Jaki debil wymyslil parking podziemny przez sciane z kompleksem
    > basenow... gdzie trzeba wyjsc na zewnatrz, zeby przejsc z basenu na parking?

    A to nie wiem, nie korzystalem.

    > 2. Kolejki do wejscia - wcale nie bylo duzo ludzi, a kolejki dlugie.

    Jakie ja pamietam kolejki w Besenovej :-)

> [...]
    > drugiej masz wyjsc w kostiumie i w klapkach - niosac cale ubranie i buty do
    > szafki. A teraz pomysl, jak to wyglada w zimie i np. z dwojka dzieci?

    Nie bardzo rozumiem ... a z takiej nieprzechodniej to jak wychodzisz i
    nosisz ?

    A przechodnia ... wydaje sie rozsadna, do szatni w butach, z drugiej strony
    blota juz nie ma.

> [...]
    > czy da sobie rade na dole (slabo plywala, a woda byla za gleboka, zeby
    > stanac na dnie), samej na gorze tez jej nie zostawie.

    A w orawicy plytsze sa ? Bo z drugiej strony - wypadasz z rurki, nie mozna
    walic o dno ;-)

    Ale o ile pamietam jest tam kilka innych zjezdzalni, mozna z dzieckiem
    poprobowac.

> [...]
    > wieku. Byl to wtedy fajny basen otwarty z naturalna siarkowa woda, na ktory
    > chodzilo sie w lecie przy kiepskiej pogodzie, bo woda byla naturalnie

    Byl. Ale wtedy ci nie przeszkadzalo ze do szatni sie biegnie szczekajac
    zebami ? :-)

    Byl tez drugi, na Jaszczurowce, ale zniszczyli.

    > A teraz nawet nie ma(?) jednego miejsca z woda siarkowa, tylko
    > czysta...

    a mowiac szczerze nie zwrocilem uwagi ... faktycznie, chyba czysta.

    J.

  • 38. Data: 2012-09-08 00:39:16
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > A jak chodzila w wieku 4 lat ?

    Mniej wiecej tak samo? Tyle, ze byla troche nizsza.

    --
    Axel

  • 39. Data: 2012-09-08 00:54:46
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > A to nie wiem, nie korzystalem.

    Ja sie ucieszylem, jak mi straznik powiedzial o podziemnym, a potem taki
    zonk...

    > Nie bardzo rozumiem ... a z takiej nieprzechodniej to jak wychodzisz i
    > nosisz ?

    Zostawiasz ubranie wierzchnie i buty w szatni, a reszte ubrania w szafce, po
    przebraniu sie w kabinie, do ktorej nie musisz ciagnac wszystkich rzeczy ze
    soba.
    I jeszcze mi sie przypomnialo - szafki przydzielal system i nie bylo
    mozliwosci wybrania szafek, w zwiazku z czym 2 szafki przydzielane byly
    zwykle na dwoch koncach szatni. Co skonczylo sie tym, ze i tak upchnelismy
    rzeczy w jednej.

    > A przechodnia ... wydaje sie rozsadna, do szatni w butach, z drugiej
    > strony
    > blota juz nie ma.

    Masz racje - wydaje sie. Dopoki nie musisz zabrac 2 kompletow ubran i 2 par
    butow, o wiekszej ilosci nie wspomne...

    > A w orawicy plytsze sa ? Bo z drugiej strony - wypadasz z rurki, nie mozna
    > walic o dno ;-)

    Oravice nie maja zimowych zjezdzalni (w lecie tam nigdy nie bylem, ale
    zjezdzalnie widzialem), ale baseny maja rozna glebokosc. Rowniez mniejsza. A
    z rury zwykle nie wypadasz pionowo w dol, tylko raczej poziomo, wiec nie
    musi byc gleboko.

    > Ale o ile pamietam jest tam kilka innych zjezdzalni, mozna z dzieckiem
    > poprobowac.

    My sensownej nie znalezlismy

    > Byl. Ale wtedy ci nie przeszkadzalo ze do szatni sie biegnie szczekajac
    > zebami ? :-)

    Tam mialem recznik na lezaku przy basenie. Zreszta - basen odkryty, wiec jak
    idziesz w chlodny dzien, to jestes przygotowany na chlod. A tu - basen
    kryty, woda ciepla - nie spodziewalem sie takiego zimna na korytarzu.

    > a mowiac szczerze nie zwrocilem uwagi ... faktycznie, chyba czysta.

    Nie ma nawet kranu z siarkowa woda OIDP.

    --
    Axel