  • 11. Data: 2012-09-04 17:52:57
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    > W kazdym badz razie rok temu pojechalem i kosztowalo mnie to prawie
    > godzine
    > wiecej. Nie wiem - droga zamknieta czy pomylka, ale z Imielina pojechalem
    > bok na Zarki a nie do oswiecimia, gdzies dalej trafilem na wahadelko .. i
    > zeszlo. Teraz moze by niespodzianek nie bylo.

    Pojechałem i dojechałem, testowo byłem szybciej niż teście na A4+zakopianka
    do Rabki. Lekko się machnąłem w wadowicach - zamknieta droga była,
    kilometrowo krócej a i radarów zero także..... w sumie polecam.
    .

  • 12. Data: 2012-09-04 19:57:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Sep 2012 17:52:57 +0200, tuMEk napisał(a):
    > Pojechałem i dojechałem, testowo byłem szybciej niż teście na A4+zakopianka
    > do Rabki. Lekko się machnąłem w wadowicach - zamknieta droga była,

    To ile ci zajelo od A4 do Rabki ?

    > kilometrowo krócej a i radarów zero także..... w sumie polecam.

    Ciekaw jestem jak to wyglada i bedzie wygladac - wiecej radarow na
    zakopiance, czy wiecej na tych wiochach, gdzie jednak tylko 50 wolno.
    ITD swoje raczej tylko na krajowkach wystawi.

    J.

  • 13. Data: 2012-09-05 21:58:27
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    a co tam ciekawego dają w tym zakupanym, ze lemingi tam ciagna stadami>

  • 14. Data: 2012-09-06 08:26:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-05 21:58, *Bartas_M5* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > a co tam ciekawego dają w tym zakupanym, ze lemingi tam ciagna stadami>

    Dziobaki im usługują :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2012-09-06 10:36:43
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-09-05 21:58, Bartas_M5 wrote:
    > a co tam ciekawego dają w tym zakupanym, ze lemingi tam ciagna stadami>

    Tubylcy łoją dutki z ceprów w każdy możliwy sposób aż w górach grzmi...
    mnie też od lat fascynuje ten owczy pęd do zakopca... ale z tego co
    widzę dobre czasu tam się skończyły. Nawet zimą już im konkurencja w
    postaci ośrodków narciarskich wyrosła dookoła.

    I bardzo dobrze. Może wreszcie coś tam zrozumieją.

    --
    MM

  • 16. Data: 2012-09-06 10:53:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-09-05 21:58, Bartas_M5 wrote:
    >Tubylcy łoją dutki z ceprów w każdy możliwy sposób aż w górach
    >grzmi...

    bo ja wiem ... poza kolejka na Kasprowy, to ceny raczej umiarkowane.

    >mnie też od lat fascynuje ten owczy pęd do zakopca... ale z tego co

    A jak chcesz sobie po gorach pochodzic, to gdzie ?

    >widzę dobre czasu tam się skończyły. Nawet zimą już im konkurencja w
    >postaci ośrodków narciarskich wyrosła dookoła.

    Narciarsko to oni sa gdzies w okolicach dna.

    J.

  • 17. Data: 2012-09-06 11:04:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > A jak chcesz sobie po gorach pochodzic, to gdzie ?

    Na Słowacji ...

  • 18. Data: 2012-09-06 11:17:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):
    >Na Słowacji ...

    Mozna, gorek tam nawet wiecej, ale przypominam ze oni euro maja od
    paru lat i juz nie jest tanio.
    No i biznezy nastawione na turystow tez sie rozwinely.

    A koniec koncow - jak sie chce tam dojechac, to nadal trzeba pytac
    trase Gdynia-Zakopane, choc mozna zboczyc przed koncem :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-09-06 11:20:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Sep 2012 10:53:52 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

    > bo ja wiem ... poza kolejka na Kasprowy, to ceny raczej umiarkowane.

    > A jak chcesz sobie po gorach pochodzic, to gdzie ?

    większość nie wychodzi poza Krupówki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2012-09-06 13:06:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > J.F nabazgrał(a):
    > Mozna, gorek tam nawet wiecej, ale przypominam ze oni euro maja od paru
    > lat i juz nie jest tanio.

    Ale szlaki lepiej oznaczone i uporządkowane do tego lepsza pogoda :)
    Do tego sporo Aquaparków w okolicy gdzie w razie niepogody można miło
    spędzić czas.