  • 11. Data: 2013-05-20 19:17:19
    Temat: Re: [gd] prosta gra strategiczna
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    > gra " <- te wytyczne wlasciwie doytycza kazdego
    >
    > gatunku gry ktora probuje zrobic, teraz

    bez sukcesu ale pocieszam sie ze za kazdym
    razem dana porażka jest jakby dalej posunieta

    (aczkolwiek z drugiej strony jak patrze
    na klasyczne gry strategiczne jak civ
    dune2 czy ufo to widzac z perspektywy
    programisty jak trudno jest takie cos
    wykoncypowac+zakodowac (i jak duzo to
    wymaga roboty) to az sie dziwie (ze
    to tak duzo roboty)

  • 12. Data: 2013-05-20 19:17:54
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-20 19:01, firr kenobi pisze:

    > za mala mapa, 8x8 to zdeczko przesada

    Nie wróżę sukcesu. Tendencje na rynku gier
    są wręcz przeciwne:
    http://www.nerfnow.com/comic/891

    > "- chodzi o cos prostego tak by mozna to
    > zakodowac i skonczyc (z tym konczeniem
    > jest niezwykly problem) a zarazem mocno grywalnego tak zeby to byla fajna
    wartosciowa
    > gra " <- te wytyczne wlasciwie doytycza kazdego

    Dlatego proponuję planszówkę. Grywalność sprawdzona
    algorytmem ewolucyjnym, tylko zakodować.

    > gatunku gry ktora probuje zrobic, teraz
    > przyszlo mi by troche pokombinowac nad
    > strategiami

    > jak ktos gral w jakas prostą ale fajna
    > strategie to moglby opisac na czym ta
    > fajnosc polegala i co to bylo (tylko
    > mowie chodzi o cos prostego )

    To jest gra oparta na prostym pomyśle, wykonana
    w miarę prostymi metodami i GENIALNA:)

    http://knucklecracker.com/creeperworld/web/play.php

    Budujesz sieć obronną i walczysz z "kisielem".
    Demo na stronce jako flash.

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2013-05-20 20:47:01
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 19:17:54 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

> [...]
    >
    > w miarę prostymi metodami i GENIALNA:)
    >

    > http://knucklecracker.com/creeperworld/web/play.php
    >

    > Budujesz sieć obronną i walczysz z "kisielem".

    gra w miare spox, przeszedlem intro
    i gralo sie nawet niezle
    ale czy (ze) genialna to bym chyba nie
    powiedzial - enialna gra powinna chyba
    oferowac jakas niezwykla przygode albo
    cos takiego (ja za genialna gre uwazam
    predzej np strą Elite ) chwilowo jestm
    przemeczony kompem jakos o zadnej grze
    w danym momencie nie skoro mi myslec
    ze jest genialna :C, trzeba odpoczac
    (gothic3 jest tez jedna z gier ktore
    mi sie cholernie podobaly - ale to sa
    inne gatunki,

  • 14. Data: 2013-05-20 21:17:52
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    na przyklad jedna z gier ktora
    przychodza mi do glowy jest niejaka
    age of wonders 2 tron czarnoksieznika
    (nie znam za duzo gier a w to kiedys
    gralem wiecej bo malo co mi chodzilo na kompie a w to akurat dawalo sie grac)

    tam akurat fajne bylo to ze dochodzilo
    do walk w bardzo roznych zestawach ekip
    male vs duze duze vs duze rozne
    rodzaje tego bylo do tego rozne rodzaje
    prowadzenia bitwy powodowalo ze to
    bylo pamietam dosyc ciekawe - jako
    ze roznorodne, zwlaszcza pamietam duze
    bitwy byly dosyc ciekawe - ta roznorodnosc
    rozmaitych bitew to byl dobry patent :/

  • 15. Data: 2013-05-20 21:21:39
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    > bitwy byly dosyc ciekawe - ta roznorodnosc
    >
    > rozmaitych bitew to byl dobry patent :/

    ale to tez nie podchodzi pod to co moglbym
    probowac robic jako ze to bylo za duze i
    skomplikowane

  • 16. Data: 2013-05-21 12:27:58
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 21:21:39 UTC+2 użytkownik firr kenobi napisał:

    > ale to tez nie podchodzi pod to co moglbym
    >
    > probowac robic jako ze to bylo za duze i
    >
    > skomplikowane

    cos nawet wykombinowalem prosta taktyczna
    rozwalke - ale musze przetrenowac/wklepac
    i zobaczyc czy cos z tego wychodzi
    wtedy wroce do tematu

  • 17. Data: 2013-05-22 18:20:54
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Klik-klik-klik... To firr kenobi donosi :
    > ale to tez nie podchodzi pod to co moglbym
    > probowac robic jako ze to bylo za duze i
    > skomplikowane

    Zrób coś takiego :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Chaos:_The_Battle_of_Wi
    zards
    tylko np. w klimacie sci-fi (albo ww2, albo śródziemia, albo...)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Tragedia. Władca świata, też mi coś. -- Maniek

  • 18. Data: 2013-05-23 09:36:00
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2013 18:20:54 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba napisał:
> [...]
    zards

    > tylko np. w klimacie sci-fi (albo ww2, albo �r�dziemia, albo...)

    musialbym chyba zarzucic emulator
    trumiaka, a czemu ta gra jest taka
    iekawa ?

  • 19. Data: 2013-05-23 12:08:48
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 16:58:16 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Halma
    > Prosta, kazali mi kiedyś to napisać w pascalu:)
    Super gierka, ciekawe jak dobrze grają w to komputery :)