eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygaz -wv golf IV 1.4 16V
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2011-03-31 14:13:50
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-03-31 02:39, sth pisze:

    > jezdze tak od lat... wielu lat. i nic sie nie zepsulo.

    Ta, zaraz się jeszcze okaże, że masz Lanosa... :)
    W każdym razie nie mówię, że nie. Też znam takich co zapalają na gazie,
    albo przełączają się na gaz 2 sekundy po rozruchu. Zwłaszcza w lato.

    Myślę, że to kwestia silnika i chyba szczęścia (albo sposobu obsługi
    samochodu i instalacji gazu). Ogólnie chyba starsze silniki (z małą
    ilością elektroniki) sprawują się lepiej. To tak na podstawie relacji
    ludzi, którzy jeżdżą na gazie.

    A awarie... kolega na przykład miał uszkodzony wtryskiwacz tak, że cały
    czas podawał paliwo (kontrolki 'check engine' na gazie olewał). W
    konsekwencji spalanie następowało gdzieś w kanale wylotowym. Efekt -
    poza wtryskiwaczem uszkodzeniu uległ katalizator i któraś sonda lambda
    (chyba ta przed katalizatorem). A to już kosztuje więcej niż
    wtryskiwacz... Nie wiem, czy EGR też od tego mu poleciał, bo mówił coś o
    wyższej temperaturze spalania...
    Koleżanka miała Corolle, pi razy drzwi z 2002r. Za naprawy płaciła
    często i sporo. Auto na tyle niepewne, że bała się jechać nim w podróż
    1000km.
    Pisałem o Lanosie, bo z tego co słyszę, to są tam silniki nie do
    zajechania, także na gazie. Znam takich, co od nowości mają gaz,
    przejechane 220tys. km i poza wymienioną uszczelką pod głowicą przy
    200tys. to żadnych napraw. Instalacja II generacji. :)

    Chcę tylko powiedzieć, że moim zdaniem analizując opłacalność jeżdżenia
    na gazie nie wystarczy dodać 100zł więcej za przegląd, dodać 2 litry do
    spalania i pomnożyć wszystko przez koszt gazu i liczbę kilometrów.


    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.


  • 22. Data: 2011-03-31 18:06:29
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:in0ie2$q21$1@inews.gazeta.pl...
    > >w celu uniknięcia problemów z zamarzaniem reduktora i jego uszkodzeniem.
    >
    > tak, tak, oczywiscie.

    nie ważne po co, ważne, ze zadna instalacja IV gen nie odpali auta na gazie,
    a ustawialna minimalna temp przełączania to ok 30 stopni.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka



  • 23. Data: 2011-03-31 18:07:39
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:in0ifr$q32$1@inews.gazeta.pl...
    >> Są tacy, co zapalają na gazie i jeżdżą na gazie...
    >
    > jezdze tak od lat... wielu lat. i nic sie nie zepsulo.

    tyle, ze nie masz instalacji IV gen, której ani nie odpalisz na gazie, ani
    ręcznie nie przełączysz na LPG zanim zostanie osiagnięta temp minimalna, a
    te są ustawialne, ale nie da sie ustawić mniej niż ok 30 stopni.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka



  • 24. Data: 2011-03-31 18:31:49
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-31 10:07, komar pisze:

    > no to za taki zestaw w Warszawie zapłacisz około 2200-2400.
    > Za 3000 zakładałem rok temu gaz do V8 (4.7 l) ze stagiem300+,
    > wtryskiwacze MagicJet, reduktor KME Gold, butla 60l w koło.

    Zauważ że w chwili obecnej znowu wielki booooom na gaz ;) więc i ceny
    mogły pójść w górę.

    Jakiś czas temu pytałem się o 4 generację na stag 300 premium i z butlą
    w koło do 4 cylindrów mówili 2600-2800zł ;)

    Pozdrawiam !


  • 25. Data: 2011-03-31 21:37:58
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-31 18:06, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    > news:in0ie2$q21$1@inews.gazeta.pl...
    >> >w celu uniknięcia problemów z zamarzaniem reduktora i jego uszkodzeniem.
    >>
    >> tak, tak, oczywiscie.
    >
    > nie ważne po co, ważne, ze zadna instalacja IV gen nie odpali auta na
    > gazie, a ustawialna minimalna temp przełączania to ok 30 stopni.
    >

    Stag 300 którego miałem, pozwalał na zejście z temperaturą niżej niż 30
    stopni (ile dokładnie - nie pamiętam). Odpalanie na gazie też było, ale
    tylko w sytuacjach awaryjnych (przez kilka dni z tego korzystałem, ale w
    środku upalnego lata).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: