eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygaz -wv golf IV 1.4 16VRe: gaz -wv golf IV 1.4 16V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Dykus <d...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Date: Thu, 31 Mar 2011 14:13:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <in1r5u$jo8$1@news.onet.pl>
    References: <imvpje$800$1@inews.gazeta.pl> <imvq5q$a44$1@inews.gazeta.pl>
    <imvt86$ko5$1@inews.gazeta.pl> <in01m2$8c7$1@inews.gazeta.pl>
    <in03es$em7$1@inews.gazeta.pl> <in05b9$jc$1@news.onet.pl>
    <in0ifr$q32$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host117.somar.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301573630 20232 95.48.68.117 (31 Mar 2011 12:13:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2011 12:13:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <in0ifr$q32$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359580
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W dniu 2011-03-31 02:39, sth pisze:

    > jezdze tak od lat... wielu lat. i nic sie nie zepsulo.

    Ta, zaraz się jeszcze okaże, że masz Lanosa... :)
    W każdym razie nie mówię, że nie. Też znam takich co zapalają na gazie,
    albo przełączają się na gaz 2 sekundy po rozruchu. Zwłaszcza w lato.

    Myślę, że to kwestia silnika i chyba szczęścia (albo sposobu obsługi
    samochodu i instalacji gazu). Ogólnie chyba starsze silniki (z małą
    ilością elektroniki) sprawują się lepiej. To tak na podstawie relacji
    ludzi, którzy jeżdżą na gazie.

    A awarie... kolega na przykład miał uszkodzony wtryskiwacz tak, że cały
    czas podawał paliwo (kontrolki 'check engine' na gazie olewał). W
    konsekwencji spalanie następowało gdzieś w kanale wylotowym. Efekt -
    poza wtryskiwaczem uszkodzeniu uległ katalizator i któraś sonda lambda
    (chyba ta przed katalizatorem). A to już kosztuje więcej niż
    wtryskiwacz... Nie wiem, czy EGR też od tego mu poleciał, bo mówił coś o
    wyższej temperaturze spalania...
    Koleżanka miała Corolle, pi razy drzwi z 2002r. Za naprawy płaciła
    często i sporo. Auto na tyle niepewne, że bała się jechać nim w podróż
    1000km.
    Pisałem o Lanosie, bo z tego co słyszę, to są tam silniki nie do
    zajechania, także na gazie. Znam takich, co od nowości mają gaz,
    przejechane 220tys. km i poza wymienioną uszczelką pod głowicą przy
    200tys. to żadnych napraw. Instalacja II generacji. :)

    Chcę tylko powiedzieć, że moim zdaniem analizując opłacalność jeżdżenia
    na gazie nie wystarczy dodać 100zł więcej za przegląd, dodać 2 litry do
    spalania i pomnożyć wszystko przez koszt gazu i liczbę kilometrów.


    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: