  • 1. Data: 2009-01-28 13:45:41
    Temat: garmin zumo 400 pytanie
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    Cześć,
    Mam szansę kupić tą nawigację w okazyjnej cenie (nową). Czytałem opis
    i ma chyba wszystko czego potrzeba nawigacji motocyklowej.
    Do posiadaczy: ma jakieś wady? Jak jest z aktualizacjami map?
    Jeszcze lamerskie pytanie: Korzystacie głównie z komunikatów głosowych
    czy z wskazówek pojawiających się na wyświetlaczu?

    __
    bandit 600s

  • 2. Data: 2009-01-28 19:57:19
    Temat: Re: garmin zumo 400 pytanie
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 1/28/09 2:45 PM, -koNkRet- wrote:
> [...]
    > Jeszcze lamerskie pytanie: Korzystacie głównie z komunikatów głosowych
    > czy z wskazówek pojawiających się na wyświetlaczu?

    moze sie myle, ale 400 nie ma BT, a komunikaty to 50% fajności uzywania,
    ale mozna chyba tez po kabelku do ucha
    sil

  • 3. Data: 2009-01-28 21:26:24
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    On 2009-01-28, -koNkRet- <k...@o...pl> wrote:
    > Cześć,
    > Mam szansę kupić tą nawigację w okazyjnej cenie (nową). Czytałem opis
    > i ma chyba wszystko czego potrzeba nawigacji motocyklowej.

    Jeszcze by się BT przydał jakbyś chciał pogadać z drogi, ale to niekonieczne.

    > Do posiadaczy: ma jakieś wady? Jak jest z aktualizacjami map?

    Mapy super - co do wad nie wiem - mam 450 i sobie chwale.

    > Jeszcze lamerskie pytanie: Korzystacie głównie z komunikatów głosowych
    > czy z wskazówek pojawiających się na wyświetlaczu?

    Głównie z obydwu jednocześnie w mieście.
    Słuchawka w uchu po kablu.

    Pozdrawiam,
    J.

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899

  • 4. Data: 2009-02-03 22:14:25
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Silnapisal

    > moze sie myle, ale 400 nie ma BT, a komunikaty to 50% fajności uzywania,
    > ale mozna chyba tez po kabelku do ucha
    > sil
    Siemka.Dużo Ci nie pomogę.W samochodzie i jedne i drugie komunikaty są
    OK-każdy pomaga.W moto jeszcze nie korzystałem.Chcę podłączyć się do
    pytania.Mam palmtopa Asusa z modułem navi.Ma ktoś pomysł,jak go czasowo
    oczywiście montować do mojego Bandyty 1200.