  • 31. Data: 2009-07-23 19:06:35
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: emski <m...@g...com>

    > a nie pomyslales, ze jak poznasz lepiej aparat to bedziesz mial jeszcze wieksza
    > satysfakcje ze swoich zdjec? i ze lepiej utrwali to co chcesz miec jak
    najwierniejsze?
    > bo chyba po to kupowales taki aparat.....
    pomyslalem i dlatego to jest juz moj 5 ty Canon jak wspominalem + 2
    podwodne tak ze nie mam zadnych wyrzutow sumienia a jak ktos uwaza ze
    zdjecia sa do dupy to ma do tego swiete prawo :-)) I na tym bym
    zakonczyl
    dyskusje ze swojej strony juz mnie ten onanizm sprzetowy znudzil
    troche tutaj .... serdecznie pozdrawiam :-))

  • 32. Data: 2009-07-24 07:35:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emski wrote:
> [...]
    > zakonczyl
    > dyskusje ze swojej strony juz mnie ten onanizm sprzetowy znudzil
    > troche tutaj .... serdecznie pozdrawiam :-))

    to ty jak narazie go uprawiasz robiac knotki z FFem :)

  • 33. Data: 2009-07-24 12:55:32
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 24, 2:35 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to ty jak narazie go uprawiasz robiac knotki z FFem  :)

    widze ze was raczej zadawalaja prawdziwe artystyczne zdjecia ktorych
    pelno na stelazach na ulicy tylko dokleic znaczek i wyslac cioci z
    Baborowa a ja tam wole knocic FF i krzywic ile sie da uprawiajac
    mozliwosci 5DII tak ja ja to lubie :-)) a ze dla niektorych sa nie do
    przyjecia sorry tam jest wciaz otwarte pole uprawiania slubow
    chrzcin pogrzebow i pelno krajobrazow robionych ma 5.6 z pelnym
    wykorzystaniem mozliwosci obietywow w P mode :-))

  • 34. Data: 2009-07-24 13:53:32
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > chrzcin pogrzebow i pelno krajobrazow robionych ma  5.6 z pelnym
    > wykorzystaniem mozliwosci  obietywow  w P mode :-))

    gdyby ze wzrostem liczby N , gdzie N jest kolejnym numerem
    posiadanego aparatu rosla jakosc albo oryginalanosc robionych
    zdjec , to wszyscy zamienialiby sie miedzy soba aparatami , po to by
    miec coraz lepsze zdjecia.

    Gdyby dzieki temu ze fotografujac we wnetrzu obiektywem 15 mm motyw
    statyczny na 3200 iso z przyslona 5,6 czasie 1/100 sek
    niedoswietlajac o 1 1/3 ev udlao sie dostac zdjecia oryginalne i
    niepowtarzalne , wowczas wszyscy by stosowali takie parametry.

    Zdjecia ktore pokazujesz sa zwyklami trywialnymi obrazkami robionymi
    przez przechodzacego turyste.
    Tylko autora tych zdjec laczy z nimi jakis sentyment wspomnienie , dla
    osob postronnych raczej emocji nie beda budzic.
    co najwyzej wzbudzic moga zainteresowanie dlczego sprzet o legendarnej
    renomie produkuje tak slabe zdjcia technicznie?
    ale to chyba sie wyjasnilo- bezsensowne nastawy.

    a poza tym to zazdroszcze : skoro jestes przy tym poziomie bardzo
    zadowolony to mozesz oczekiwac w przyszlosci wybuchu euforii wrecz
    jesli poprawisz obsluge. Moze byc tylko lepiej , gorzej sobie trudno
    wyobrazic .

    XXX

  • 35. Data: 2009-07-24 14:35:42
    Temat: Re: [gallery] pogniociony Krakow
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Kombajn Bizon wrote:

    > Te zdjecia sa dla mnie doskonalym przykladem, ze sprzet nie ma zadnego
    > znaczenia.
    > Sa robione dobrym sprzetem i wiekszosc z nich jest calkowicie do dupy.

    Większość? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 36. Data: 2009-07-24 14:54:40
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Mikolaj Tutak napisał tak:

    > Większość? ;)

    po kilku stracilem ochote na przegladanie calosci, chcialem sobie zostawic
    margines bezpieczenstwa ;)

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 37. Data: 2009-07-24 16:43:15
    Od: emski <m...@g...com>

    > Zdjecia ktore pokazujesz sa zwyklami trywialnymi obrazkami robionymi
    > przez przechodzacego turyste.
    nic mnie nie laczy z tym miastem ani trywialnosc widokow bylo to dla
    mnie jak Lima czy LaPaz oprocz tego ze jezyk na ulicy jakis bardziej
    znajomy a zawsze mnie interesowalo jak kon widzi Krakow jak podniesie
    glowe znad worka z sieczka:-)) na sprzet nie narzekam 15tka jest
    super ostra na 2.8 wiec dlaczego rezygnowac z tej przyjemnosci a
    kombinajacja ISO i czasu powoduje ze nie meczy mnie syndrom technical
    issue jak tutaj wielu :-)) i przypomne jeszcze raz pocztowki super
    dobrze wyparacowane mnie nie interesuja takich widac gazillions na
    stronach a 5DII sciagnal ze mnie jeszcze dodatkowo myslenie :-))
    moglby miec tylko szybszy AF bo czasami nawet 8000 to za malo zeby
    dobrze ustrzelic dlatego chyba wroce do Ds frajdy :-))) to dopiero
    bedziecie o czym mieli rozprawiac :-))) BTW zdjecia z ktorych nie
    jestem zadowolony nie widza swiatla dziennego takze samozadowolenie to
    polowa sucessu :-)) zreszta tutaj jest jeden kolega ktory mawia " tak
    ma byc i jest dobrze" a wiec tak ma byc ze szczerym usmiechem
    pozdrawiam kaste techniczna i kazdego guru z osobna w niej :-)))

  • 38. Data: 2009-07-24 17:30:01
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha emski napisał tak:

> [...]
    > mnie jak Lima czy LaPaz oprocz tego ze jezyk na ulicy jakis bardziej
    > znajomy a zawsze mnie interesowalo jak kon widzi Krakow jak podniesie

    <ciach belkot>

    Sugeruje takze zapoznanie sie z podstawami jezyka polskiego - w
    szczegolnosci z interpunkcja, bo tego belkotu nie da sie czytac.

    Skoro poslales swoje zdjecia na grupe, to zapewne chciales poznac opinie
    innych. Swoje zdanie wyrazilo juz kilka osob, wiec dalsza dyskusja raczej
    nie ma sensu - jezeli Tobie zdjecia sie podobaja to dobrze, ale na
    zrozumienie raczej nie licz.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 39. Data: 2009-07-24 17:39:37
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 24, 12:30 pm, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

> [...]
    > innych. Swoje zdanie wyrazilo juz kilka osob, wiec dalsza dyskusja raczej
    > nie ma sensu - jezeli Tobie zdjecia sie podobaja to dobrze, ale na

    ale ja nie poslalem na grupe z prosba o zrozumienie tylko podzielenie
    sie swoja wizja konskiego swiata :-)) a nie zastanawianiem sie nad
    krzywizna banana :-) a z przyjemnoscia ogladam zdjecia ze swiata
    robione newet cellphone bo za kazdym nacisnieciem spustu stoi
    fotograg i jego przemyslenia i chec uchwycenia swiata takim jakim chce
    go pokazac i na tym polega piekno fotografii a a nie roztrzasanie czy
    pokrecic w lewo czy w prawo czy tam czy siam i jak obserwujesz
    najlepsze zdjecia swiata sa one bardzo czest obine PS camera a wiec
    fotograf a nie camera isn't it :-)) a jak juz wspomnialem grupa
    sadomasochistyczna ma tez prawo do zycia wiec zyjcie i cieszcie sie
    swoja robota a napewno wielu na tym skorzysta wciaz z usmiechem :-)))

  • 40. Data: 2009-07-24 17:56:29
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > ma byc i jest dobrze" a wiec tak ma byc ze szczerym usmiechem
    > pozdrawiam kaste techniczna i kazdego guru z osobna w niej :-)))

    ja to wszystko rozumiem i mam respekt z wyjatkiem jednego :
    dlaczego wszystkie zdjecia niedowswietlasz o dokladnie 1 1/3 ev ?

    jesli odpowiesz , ze tak lubisz i tak Ci sie podoba , to nie mozesz
    sie na innych obrazac ze tak nie lubia i tak sie nie podoba .

    mnie to interesuje dlatego ze jestem ciekawy swiata.

    Istnieje jakis konkretny , logicznie uzasadniony powod ?
    z kompozycja , kadrem to nie ma nic wspolnego , wiec nie mow ze Ci sie
    tak podoba.