  • Data: 2016-12-22 18:17:58
    Temat: Re: galimatias z OC
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Cavallino, 20 gru 2016 w news:o3boig$tsm$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Prawnie wygaśnie.
    > Ale ubezpieczyciel dowie się o tym po czasie, od sprzedawcy zapewne.
    > Dla Ciebie to nie ma większego znaczenia, w końca okresu ważności
    > polisy będziesz miał ważne OC i ani dnia dłużej lub krócej.
    > Co za tym idzie - wypowiadanie przez sprzedawcę to ochrona jego
    > czasu i nic więcej, dla Ciebie nie ma to żadnego znaczenia.

    A jak się nie dowie, to będzie chciał atuomatycznie przedłużyć polisę,
    chyba że sprzedawca wypowie umowę przed jej wygaśnięciem. Wcześniej o
    tym nie wspomniałem, ale w tym przypadku sprzedawca i kupujący to
    znajomi, którzy krzywdy by sobie nie chcieli robić, więc taki
    scenariusz jak opisałem byłby możliwy.

    > No tak.
    > Ale formalnie już nie.
    >
    > Jak uderzy do sprzedawcy po składki za następny rok, to mu
    > sprzedawca przedstawi umowę sprzedaży.
    > Wtedy sobie wstecznie wygasi nową polisę.

    Chyba, że sprzedawca wypowie umowę przed wygaśnięciem - wtedy po nic
    nie uderzy.
    Tak jak pisałem, to już czysto teoretyczne rozważania. Kobieta
    zawiadomiła TU - pomimo moich zapewnień bała się że nie ma OC :) - i
    już jej odesłali rekalkulację. Nie ma nic do dopłaty :) Gdzie tak miło?
    Ubezpieczenia Pocztowe, czyli MTU Hestia.