    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: funkcja odpowiadajaca na pytanie o wnetrze krzywej
    Date: Tue, 2 Mar 2010 23:19:11 +0100
    <hmj6p8$dm8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmj85q$8hg$1@solani.org>
    <hmjecv$e0r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmjn71$9bc$1@solani.org>
    <hmjrk2$ni3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmk10v$rpp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmk13c$v1n$1@solani.org>

    Użytkownik "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmk13c$v1n$...@s...org...
    > A w którym miejscu jestem chamski? Na razie to ty mnie wyzywasz od
    > trolli i cymbałów oraz sugerujesz że jestem niedoedukowany, a sam nie
    > odróżniasz prostych stycznych od przecinających krzywą.

    Takich jak ty jest parę milionów w okolicy i parę miliardów na Ziemi.
    Przeciętnych, nudnych, bez polotu. To że trollujesz to oczywiste - i choć
    tym razem to ja czepiam się ciebie - to jednak w tej piaskownicy to ty
    zboczyłeś z tematu pierwszy i sam się o to prosiłeś.

    Nie potrafisz wnieść nic ciekawego do dyskusji (sprawdź! ja dałem 3 rady, w
    tym szkic algorytmu, ty żadnej), zwyczajnie mnie wnerwiasz (a ja nie lubię
    przemocy i cenię spokój). Przy tym mam 100% pewność, że nie byłbyś mi w
    niczym nigdy pomocny, co widać na przykładzie tego wątku, więc po co czytać
    co tam wydzięcialarz na klawiaturze? Zwykle nie jestem aż tak bezpośredni,
    ale że właśnie masz wydać odgłos wpadania w KF, to pomyślałem że i tobie coś
    się od życia należy... szczera opinia ci się należy.

    PLONK

    slawek