  • Data: 2013-09-26 22:45:26
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 22:06:17 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ładna chociaż?

    No gdzie, niewyrazna, normalnie bys grosza nie dal i pogonil takiego
    fotografa :-)

    > Cóż, widocznie więcej trudu im to zajęło. Bo przecież to niemożliwe,
    > że było to w miejscu niebezpiecznym - zapewne w środku lasu.

    Pokazywalem ci fotoradar z wejherowa ?
    Nielegalny zreszta, no chyba ze twierdza iz przenosny .. bo wyjac sie
    pewnie da.

    > Ich zapytaj - może odpowiedzą? Tylko poleconym, ze zwrotnym
    > potwierdzeniem odbioru.

    Bo moga. Bo gmina ma duze potrzeby :-)

    > Aha, a jak 72/50 za 200 to są :>

    Po cos sa widelki. 79/50 tez 200 ?

    > Zapłacić i przestać marudzić. Na drugi raz zwolnić.

    Nie zaplacic. W imie zasad ;-)
    Po wyroku nakazowym bedzie drozej, ale satysfakcja zostanie :-)

    > Niedokładność została pewnie uwzględniona :>

    Myslisz ?

    > Aaaa, na rumuńską pandę? Znaczy pieniążki na wakacje były, na paliwo
    > były, ale na mandat to już nie ma? Pewnie są, tylko potrollować trzeba :>

    Urlop sie obywatelowi ustawowo nalezy. A potem pieniazkow malo :-(

    > Nie jeździć na wakacje samochodem.

    Hm, zalezy skad dokad. PKP potrafi skutecznie zniechecic :-)

    J.