  • Data: 2013-09-26 22:30:39
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaa, na rumuńską pandę? Znaczy pieniążki na wakacje były, na paliwo
    > były, ale na mandat to już nie ma? Pewnie są, tylko potrollować trzeba :>
    jacy wy jesteście kochani! Jak ktoś się tylko lekko pochyli to w dupę
    trzeba kopać. 2/8/2013 w tył auta wjechała mi ciężarówka. Młodsza córka
    umie powiedzieć "auto ma ała" i jak jej mam wytłumaczyć że morza nie
    zobaczy? Tak, starszy brat był w tej zajebistej piaskownicy widocznej na
    jego fotografiach, ale ty nie będziesz, bo jakiś palant gadał przez
    telefon i nie zauważył czerwonego światła i samochodu stojącego przed
    nim. Może mi podpowiesz jak to wytłumaczyć dziecku które ma 1.5 roku? No
    więc wziąłem auto do mamy, zamiast na w miarę przyzwoite, zaplanowane
    wczasy, pojechałem trochę na ślepo, byle by nad morze. Teraz sam wiem,
    nigdy więcej DK11.
    Fakt że używane przez straż i policje radary są marnej jakości nic nie
    zmienia? To że Szczecinek ma 2 miejsce w Polsce pod względem
    wystawianych mandatów z fotoradarów też nie?
    Jasne że popełniłem błąd, zastanawiałem się nad całkowitym wykręceniem
    się od odpowiedzialności, ale to nie o to chodzi. Zawaliłem, trzeba
    zapłacić. Kwestia tylko ile. 200 czy 50, a to juz jest różnica o którą
    warto zawalczyć, jedną kartką A4. JAk niczego nie potraficie doradzić,
    to przynajmniej nie osądzajcie mnie nie znając sprawy.
    ToMasz