  • Data: 2011-04-13 22:47:52
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 20:59:23 +0200, z napisał(a):

    > Przymierzałem się jakiś rok temu do SB z anteną wyglądającą jak ta
    > normalna od radia (takie combo) ale opinie były bardzo niepochlebne i
    > sobie odpuściłem.

    A z drugiej strony to ja mam tak, że jak radio nie jest włączone (nawet
    podczas jazdy "w mieście") to odczuwam pewien pewein dyskomfort (pomijam
    kwestie kultury wypowiedzi bezimiennych imbecyli niektórych).
    Ale to wszytsko IMO kwestia odpowiedniej instalacji i doboru komponentów
    zestawu - ja do tego dochodziłem metodą prób i błędów przez *ładnych*
    kilka lat.

    PS. P.B. - Sirio T3-27 to nie jest fajna antena - wygląda niepozornie
    (ze śrubą antykradzieżową jest nawet niezauważalna dla dresików
    polujących na okazję - choć ma ot swoje i wady jak i zalety), działa
    nawet zacnie, ale tego huku wydawanego przez nią przy wyższych
    prędkościach przelotowych umieścić w kategoriach komfortu nie można.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.