  • Data: 2011-04-14 10:02:43
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/04/2011 14:45, Clawfinger wrote:

    > Właśnie też się nad tym zastanawiam jak to obecnie wygląda. Niedługo
    > będę jechał na długi weekend przez Biały Bór. W zeszłym roku o tej porze
    > nadziałem się tam na "kubeł na śmieci". Ktoś do niego musiał wrzucić
    > jakiś aparat foto, bo mi zrobił zdjęcie :-)
    > Przepisy przepisami, ale jak znam życie i nasz kraj, to trzeba będzie
    > uważać ....
    >
    > Pozdro
    > WOJtek

    Twórcy wątku nie chodzi chyba o CB, a w taki temat wątek się zmienił
    więc może do rzeczy.

    W Białym Borze radzę uważać. W okolicznych wioskach (Przybrda,
    Drzonowo) poustawiano niebieskie tablice "kontrola radarowa" (takie jak
    od dawna były stawiane przed radarami stałymi) chociaż masztów tam nie
    ma i nigdy nie było.
    Pachoły miejskie z Białego Boru prawie codziennie stoją tam za winklem i
    pilnują swojego śmietnika a kasa leci.
    Nie wiem jak ma się to do obecnych przepisów (chyba nikt nie wie)
    niemniej polowanie idzie w najlepsze.

    Pozdrówka,
    Frantic Freddie.