  • Data: 2010-03-29 08:39:14
    Temat: Re: fotografowanie w śniegowym plenerze
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anonymouse pisze:

    > Krajobrazy, pomiar matrycowy, korekta +1 lub +1.5 EV. Zrobić próbkę i
    > obserwować histogram.
    Są uwagi co do matrycowego, jakoby był zbyt inteligentny. Konkretnie to
    matrycowy, d80, +1.3EV i jedna z moich Sigm dała mi prześwietloną sesję.
    Prawdopodobnie matrycowy już sam koryguje do tego sniegu. Zdjęcia
    trudne, w błyszczący stok pod słońce.

    CW z dużym promieniem (20% czy ile tam jest), korekta jak mówisz i mi
    wychodzi ok.

    RAW zawsze jest dobrym zaleceniem.