    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 1 Nov 2014 10:16:22 -0700 (PDT)
    <6...@g...com>
    <545511eb$0$1242$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: fotografowanie w museum cd
    From: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 1. November 2014 18:02:09 UTC+1 schrieb mt:

    > Znowu nie rozumiesz co czytasz. Nie chodzi o policjanta kierującego
    > ruchem, bo wtedy nie obowiązuje sygnalizacja, więc teoretycznie nie
    > można złamać zakazu, którego nie ma. Akurat w niektórych krajach jest
    > tak, że można przechodzić na czerwonym świetle, w Polsce jak przejdziesz
    > na czerwonym świetle a obok będzie przechodzić czy przejeżdżać patrol,
    > to dostaniesz mandat, w UK nie.
    >
    > --
    > marcin

    znowu piszesz jak jakis maniak , ktoremu zalezy na wykazaniu , ze w kazdej sytuacji
    musi miec racje.
    przyjmij do wiadomosci ze w zakresie fotografi g. wiesz - tylko tyle co wyczytasz w
    sieci.
    cenia to niektorzy , ze sami nie musza szukac odpowiedzi i robisz to dla nich w
    pogoni za wyimaginowana pochwala .

    to sobie przeczytaj wypowidz do ktorej sie ustosunkowuje :

    "W rezultacie w Londynie mozna przechodzic na czerwonym obok stojacego
    policjanta, i on nie interweniuje (dopoki ten pieszy nie wymusi
    pierszenstwa). "

    sa rozwiazania rozne , ale to nie ma nic wspolnego z muzeum.
    sa rozwiazania w ruchu ulicznym , ze w pewnym momencie wszystkie samochody maja
    czerowne swiatlo , ruch jest zamkniety , a piesi przechodza przez skrzyzowanie jak
    chca.
    taka regulacja - czerwone w zasadzie obowiazuje samochody.

    w muzeum jest taka regulacja , ze fotografowac ze statywu nie wolno.

    jesli kobieta nie ma upowaznienia do udzielenia zezwolenia na fotografowanie , to nie
    ma.
    wymuszajac to od niej, stawiasz ja w niezrecznej sytuacji.

    nie dyskutuje teraz jakie rozwiazanie tam byloby dobre.

    moim zdaniem oblsudze muzeum mozna zostawic decyzje o wydaniu zakazu /zgody
    fotografownia w zaleznosci od sytuacji. Ale ja nie jestem dyrektorem.

    Mnie osobiscie w malych muzeach osoby ze statywem przeszkadzaja , ale jesli to nie
    jest nagminne , to nie mam problemu sie do tego dostosowac.
    nie wszyscy musza byc tak tolerancyjni.

    w zaleznosci od konkretnego muzeum , nasilenia zwiedzajacych moim zdaniem wystrczy
    instrukcja - mozna fotografowac ze statywu , ale prosze zworcic uwage by nie
    przeszkadzac innym.
    ale to moje zdanie , nie jestem i nie bede dyrektorem muzeum.
    niestety polacy sa przyzwyczajeni do zarzadzenia silowego , bez paly czesto ni hu ,
    hu. moze dyrekcja wie lepiej , ze trzeba zakazac ?