  • 1. Data: 2009-02-07 16:45:54
    Temat: fotografie Michaela Freemana
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Bardzo spodobały mi się fotografie Michaela Freemana w książce Okiem Fotografa,
    nie mogę jednak znaleźć żadnego albumu tego autora, gdzie szukać jego zdjęć? W
    którymś z albumów NG?

  • 2. Data: 2009-02-07 23:04:31
    Temat: Re: fotografie Michaela Freemana
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Fotografa,
    > nie mogę jednak znaleźć żadnego albumu tego autora, gdzie szukać jego
    Światło i oświetlenie - jest taka książka
    ale to nie album a raczej edukacyjna.
    AdamCCS

  • 3. Data: 2009-02-08 00:05:57
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 07.02.2009 AdamCCS <c...@e...pl> napisał/a:
    > Światło i oświetlenie - jest taka książka
    > ale to nie album a raczej edukacyjna.

    Wiem, umiem wyszukać książki autora w księgarni. Szkoda, że nikt nie zna
    odpowiedzi, tu chyba tylko o sprzęcie sie dyskutuje :(

  • 4. Data: 2009-02-08 14:49:01
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 8 Lut, 01:05, Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:

    > Szkoda, że nikt nie zna
    > odpowiedzi, tu chyba tylko o sprzęcie sie dyskutuje :(

    A Ty sądziłeś inaczej...? Naiwny :->
    Zajrzyj na jego stronkę, może coś znajdziesz.
    http://michaelfreemanphoto.com

    Czarek