  • Data: 2009-08-02 22:31:54
    Temat: Re: fotografia do identyfikacji
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h552vl$dv0$1@news.wp.pl...

    > Nie chce mi się tego ciągnąć choćby dlatego, że udowodnienie podobieństwa
    > dwóch zdjęć jest niemożliwe, gdyż ktoś tak czepialski jak Ty zacznie
    > porównywać rozkład szumu będący zawsze niepowtarzalnym dla jedynego
    > zdjęcia i oświadczy, że zdjęcia nie są podobne.

    a czemu by nie ? wzrok ludzki nie jest jakas wartoscia absolutna i kazdy ma
    chyba prawo do swojego zdania na temat tego co widzi. mi sie natomiast
    wydaje ze to Ty tak czesto usilnie probujesz wmowic wszystkim ze sluszne
    jest jedyne to co ty widzisz, a nawet to czego nie widzisz, przy czym
    ewentualne inne zdanie obserwujacych rozmazujesz teoretycznymi dywagacjami,
    ktorych tajniki znasz oczywiscie tylko Ty a z niedoukami nie zamierzasz
    dyskutowac. zreszta rozmowa to o dupie maryny jesli ktos sie zaprze ze
    garbus podobny jest do ferrari.

    > A znowu ciekawostką socjologiczną jest, iż próby porównywania sprzętu z
    > różnych półek budzą charakterystyczne niepokoje u właścicieli tych z półek
    > wyższych.

    a ja mysle ze wlascicielom sprzetu z wyzszych polek kompletnie to wisi i
    powiewa co ktos gdzies na jakiejs newsgrupie wypisuje - a wyjatki conajzywej
    potwierdzaja regule :)

    pozdr
    piotrek