eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafotografia bezplatnaRe: fotografia bezplatna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotografia bezplatna
    Date: Mon, 21 Jun 2010 17:43:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <hvo1b9$jae$1@news.onet.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <4c0bf1f2$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <3dUOn.52817$h57.34698@newsfe22.iad> <huh6qq$706$1@inews.gazeta.pl>
    <hui4gv$5gn$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hui7nn$ea4$1@news.onet.pl>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <hujfl4$pv4$1@inews.gazeta.pl> <humdui$plh$1@news.onet.pl>
    <hva3m5$gb3$1@inews.gazeta.pl> <hva9u3$a1o$1@inews.gazeta.pl>
    <hvab5h$emn$1@inews.gazeta.pl> <hvall4$1jn$1@news.onet.pl>
    <hvao2c$1t3$1@inews.gazeta.pl> <hvbc5g$1j0$1@news.onet.pl>
    <hvd0ea$mm1$1@inews.gazeta.pl> <hvdir5$1g4$1@news.onet.pl>
    <hve4gf$4o2$1@inews.gazeta.pl> <hve5on$ppc$1@news.onet.pl>
    <hvfn8c$9j1$1@inews.gazeta.pl> <hvfqim$qs9$1@news.onet.pl>
    <s...@b...nos> <hvg9iq$7tg$1@news.onet.pl>
    <s...@b...nos>
    NNTP-Posting-Host: acct193.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277135017 19790 83.9.143.193 (21 Jun 2010 15:43:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jun 2010 15:43:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <s...@b...nos>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:859403
    [ ukryj nagłówki ]

    Mikolaj Machowski pisze:
    >> Amatora się szuka gdy jest na to czas. Gdy nie ma, amator ma być gotowy,
    >> a w backupie jeszcze trzech innych.
    >
    > Z definicji amator nie jest gotowy. Gdyby był zawsze gotowy to by był
    > profi.

    A bo źle tu rozumiemy, kto to amator. Amator w służbie reklamy to
    odnaleziony zdolny pstrykacz, z którym po próbach robi się umowę. Robi
    tanio, chętnie i z pasją - same zalety. Jak z zaczyna grymasić, mówi się
    mu ''kryzys''.

    >> Przeceniacie wciąż siłę udziału samego procesu robienia fotografii w
    >> budżecie przeciętnej promocji produktu.
    >>
    > Wręcz przeciwnie. Sama fotka jest nieważna - harmonogram jest święty.
    > I za to się płaci.

    A od harmonogramu jest Acount Menager Dupager. Fotograf ma pstryknąć i
    zniknąć.

    > ps. TVN oszczędziło tak jak ty byś zalećił i się zbłaźnili...

    Oni już to zrobili lata temu. Oszczędzili na wszystkim z
    profesjonalizmem warsztatowym na czele i się dzień w dzień błaźnią.
    Latające kamery i milion mrugających ledów to nie wszystko...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /prawdziwa wolność to wybór drogi dla większości nieatrakcyjnej/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: