eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafotografia bezplatnaRe: fotografia bezplatna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotografia bezplatna
    Date: Tue, 8 Jun 2010 10:58:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <hul0oa$240$1@news.onet.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <hukuuu$s6o$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpt188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275987530 2176 83.8.61.188 (8 Jun 2010 08:58:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jun 2010 08:58:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:857992
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zegarmistrz" <g...@x...wp.pl> napisał w
    > Z innej branży:
    > -Naprawa będzie kosztowała 35zł.
    > -Pan chyba żartuje! Na targowisku kupię nowy za 12zł!
    >
    > Nie ma znaczenia że ja nie pracuję za miskę ryżu, płacę czynsz,
    > podatki itp., klient wybiera taniej a że badziewie... za rok kupi
    > następny za 12zł i tak będzie do przodu w stosunku do kosztu
    > naprawy.

    Z tym ze to ruch bardziej ogolny i aparatow tez dotyczy.
    Naprawa bedzie kosztowala absolutnie nie mniej niz 50, bo bydle na
    tyle skomplikowane ze demontaz i montaz tak dlugo zajmuja,
    diagnozna nietrywialnych ale latwych przypadkow kolejne 50, czesci
    150 - i klient musi uslyszec "naprawa bedzie kosztowala 400zl",
    zeby pokryc koszta nieudanych przyapdkow.
    Ewentualnie "eksperyza kosztuje 70zl, wtedy sie dowiemy co jest
    uszkodzone i ile bedzie kosztowala naprawa, czesto okaze sie ze
    naprawa niemozliwa/nieoplacalna".

    I klient sobie pojdzie prosto do do sklepu. Tanich rzeczy nie
    oplaca sie naprawiac, jak widac dotyczy to nawet sredniej klasy
    aparatow.
    Takie czasy.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: